Τα Sephora, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες
παγκοσμίως με είδη καλλωπισμού, βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να αντιληφθούν
αν ο πελάτης τους χρειάζεται βοήθεια. Τοποθέτησαν σε πολλά καταστήματά τους
καλαθάκια με δύο διαφορετικά
χρώματα: κόκκινα (γνωστά και ως assist baskets)
για πελάτισσες που χρειάζονται βοήθεια στις αγορές τους και μαύρα (που αναγράφουν «I would like to shop on my own») για όσες γνωρίζουν τι
θέλουν και ξέρουν πού θα το βρουν.
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία
αναγνωρίζει ότι το καταναλωτικό κοινό της έχει διαφορετικές ανάγκες και ως εκ
τούτου προσαρμόζει ανάλογα την στρατηγική της (π.χ. κατανέμοντας πιο εύστοχα το
χρόνο και την προσπάθεια του προσωπικού της σε πελάτισσες που επιζητούν τη
βοήθεια), προκειμένου να παρέχει μια πιο «ελκυστική» αγοραστική εμπειρία.