Στην άκρως ελκυστική αγορά της ηλεκτρονικής
παραγγελίας φαγητού εισέρχεται σύντομα η Skroutz με την πλατφόρμα Skroutzfood, μέσω της οποίας
ο χρήστης θα μπορεί να παραγγέλνει ηλεκτρονικά το φαγητό που επιθυμεί (αργότερα
θα προστεθούν και είδη σούπερ μάρκετ).
Η αγορά της ηλεκτρονικής
παραγγελίας, που ουσιαστικά μονοπωλείται από… δύο εταιρείες που ανήκουν στον
ίδιο όμιλο (e-food, deliveras), έχει έντονα ανοδική τάση, με
την αξία της να φθάνει τα 300 εκατ. ευρώ το 2018. Πρόκειται για τη δεύτερη
δημοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μερίδιο 43%.
Η Skroutz, εξαργυρώνοντας τη
δημοφιλία της αλλά και την πολύχρονη εμπειρία της στο χώρο, έχει ήδη προχωρήσει
σε συνεργασίες με αρκετές μεγάλες αλυσίδες εστίασης, στην Αθήνα και σε άλλα
αστικά κέντρα, με το στόχο που έχει τεθεί να μιλάει για μελλοντική διείσδυση σε
όλη τη χώρα.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2005 φιλοξενώντας
12 μόλις καταστήματα (σήμερα συνεργάζεται με 3.000 καταστήματα, ενώ
δραστηριοποιείται στην τουρκική και τη βρετανική αγορά) μπαίνει στη μάχη με δύο
άσσους στο μανίκι της: το πιο ανταγωνιστικό ύψος προμήθειας ανά παραγγελία και
τη σύναψη αποκλειστικών συνεργασιών, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τον
ανταγωνισμό.