Κατά
τη διάρκεια ενός υπερατλαντικού ταξιδιού μία κυρία έτυχε να κάτσει δίπλα σε
έναν μελαψό κύριο. Η κυρία φανερά εκνευρισμένη ζήτησε από την αεροσυνοδό να της
βρει άλλη θέση επειδή δεν ήθελε να κάθεται δίπλα σε κάποιον μη «ευχάριστο» τύπο.
Η
αεροσυνοδός της απάντησε ότι η πτήση ήταν γεμάτη, αλλά θα ερευνούσε αν υπήρχε
χώρος ελεύθερος, ακόμη και στην πρώτη θέση, ώστε να ικανοποιήσει το αίτημά της.
Οι
υπόλοιποι επιβάτες που είδαν τη σκηνή, δυσανασχέτησαν με την κυρία και την
αντικοινωνική της στάση, αλλά και με το γεγονός ότι μία τέτοια παράλογη
απαίτηση θα την οδηγούσε στην πρώτη θέση. Την ίδια στιγμή, ο δυστυχής επιβάτης
φανερά ενοχλημένος και λυπημένος για την ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί
προτίμησε να σιωπήσει.
Το
κλίμα μέσα στο αεροπλάνο ήταν ιδιαίτερα ψυχρό και η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη,
αλλά η κυρία έδειχνε να απολαμβάνει το γεγονός ότι σύντομα θα μετακόμιζε στην
πρώτη θέση, μακριά από τον ανεπιθύμητο συνταξιδιώτη.
Λίγα
λεπτά αργότερα, η αεροσυνοδός επέστρεψε και είπε στην κυρία: «Συγγνώμη κυρία,
αλλά η πτήση είναι γεμάτη, ευτυχώς όμως βρήκα μία ελεύθερη στην πρώτη θέση. Μου
πήρε αρκετή ώρα, διότι έπρεπε να πάρω την άδεια του καπετάνιου, ο οποίος και
συμφώνησε πάραυτα να γίνει αυτή η αλλαγή».
Οι
υπόλοιποι επιβάτες δεν μπορούσαν να πιστέψουν σε αυτά που άκουγαν ενώ η κυρία
με την ικανοποίηση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της ετοιμάστηκε για να μεταβεί στην
πρώτη θέση.
Τότε,
προς γενική έκπληξη, η αεροσυνοδός στράφηκε στον μελαψό κύριο και του είπε:
«Κύριε, αν θέλετε ακολουθήστε με στην πρώτη θέση. Εκ μέρους της αεροπορικής μας
εταιρείας, ο καπετάνιος σας ζητά συγγνώμη που έτυχε να συνταξιδεύσετε δίπλα σε
έναν τόσο «δυσάρεστο» επιβάτη». Αίφνης, όλοι οι επιβάτες χειροκρότησαν και
ευχαρίστησαν το προσωπικό για τον τρόπο που χειρίστηκε την κατάσταση.
Την
ίδια χρονιά, το προσωπικό της πτήσης και ο καπετάνιος ψηφίστηκαν ως οι
«υπάλληλοι της χρονιάς».
Το
εν λόγω περιστατικό ενέπνευσε και μία εταιρεία η οποία πριν από λίγα χρόνια
έβγαλε ένα σχετικό βίντεο-γροθιά στον ρατσισμό (δείτε το εδώ)