To Persil καλεί τα παιδιά να βγουν έξω και να παίξουν...


Ποιος θεωρείται ανταγωνιστής για μία μάρκα καθαριστικού ρούχων; Μα, φυσικά, ένα άλλο καθαριστικό, θα απαντήσουν οι περισσότεροι.
Η απάντηση είναι κατά το ήμισυ σωστή, καθώς πέρα από τον άμεσο ανταγωνιστή υπάρχει και ο έμμεσος (εν προκειμένω τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets), ο οποίος είναι εξίσου επικίνδυνος.
Όπως αποτυπώνεται και από την εύστοχη διαφήμιση του Persil με τίτλο "Dirt is good", τα παιδιά σήμερα βγαίνουν όλο και πιο σπάνια έξω για να παίξουν – ένα στα δύο παίζουν έξω μέχρι μία ώρα ενώ ένα στα 10 δεν βγαίνει καν έξω. Ακόμα και οι βαρυποινίτες βγαίνουν πιο συχνά έξω και βλέπουν το φως της ημέρας...

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia