Μολονότι θεωρήθηκε ως μία από τις
μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες όλων των εποχών, η New Coke θα
λανσαριστεί εκ νέου, 34 χρόνια μετά, από την Coca-Cola.
Για την επανεμφάνιση της New Coke ευθύνεται
το… Netflix, το οποίο,
λόγω της τρίτης σεζόν της επιτυχημένης σειράς Stranger Things, που διαδραματίζεται
το 1985 (χρονιά κατά την οποία παρουσιάστηκε η New Coke, που είχε πιο γλυκιά γεύση από την κανονική), ζήτησε από την Coca-Cola να
επανακυκλοφορήσει το εν λόγω αναψυκτικό, το οποίο αν και προοριζόταν να αποσπάσει μερίδιο από την Pepsi, έμεινε στην αγορά για
μόλις 79 ημέρες και κόστισε στον αμερικάνικο κολοσσό περίπου 300 εκατ. δολάρια (δείτε όλη την ιστορία της New Coke εδώ).
Η New Coke θα κυκλοφορήσει, σε
500.000 κουτάκια, σε επιλεγμένους εμπόρους λιανικής πώλησης και για μικρό χρονικό
διάστημα. Το εν λόγω εγχείρημα λαμβάνει χαρακτήρα πειράματος, σε μια προσπάθεια
να αντιληφθούν τα στελέχη της Coca-Cola ποιος
ήταν ο κύριος λόγος της εμφατικής αποτυχίας του και βέβαια αν υπάρχουν περιθώρια για την
επανεμφάνισή του.