Οι Αμερικάνοι αγάπησαν το Quarter Pounder των
McDonald’s από
την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε, το 1972.
Ωστόσο, τη δεκαετία του ‘80
την πρωτοκαθεδρία
του αμφισβήτησε η A&W, η οποία παρουσίασε στην
αγορά ένα ακόμα μεγαλύτερο μπέργκερ, με περισσότερο κρέας, το 1/3 pound burger, το οποίο μάλιστα το
διέθεσε στην ίδια τιμή με το Quarter Pounder.
Ακόμα και στα blind test που διενεργήθηκαν το 1/3 pound burger υπερίσχυε του ανταγωνιστή του στη
γεύση.
Όμως, όταν βγήκε στην αγορά,
πάτωσε. Ανήσυχη η εταιρεία εκπόνησε έρευνα για να διαπιστώσει έκπληκτη ότι οι
καταναλωτές πίστευαν ότι το Quarter Pounder είναι πιο μεγάλο από το αντίστοιχο της A&W!!!
Αποδείχθηκε εντέλει ότι οι Αμερικάνοι καταναλωτές (τουλάχιστον το 50% όσων ερωτήθηκαν) πίστευαν ότι το ¼ είναι
περισσότερο, σαν ποσότητα, από το 1/3 – εξάλλου, το τρία είναι μικρότερο από το
τέσσερα…
Για ποιο λόγο, λοιπόν, να αγοράσουν
το μπέργκερ της A&W όταν
με τα ίδια χρήματα μπορούσαν να πάρουν το πιο μεγάλο, όπως πίστευαν, μπέργκερ των
McDonald’s;