Η Condor, η δεύτερη
μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας, που πετάει σε 75 προορισμούς
διακοπών ανά τον κόσμο, βρήκε έναν ιδιαίτερα ευφάνταστο τρόπο για να επικοινωνήσει την στρατηγική
της πώλησης αεροπορικών εισιτηρίων με δόσεις.
Τι έκανε ακριβώς για να περάσει το μήνυμά της;
Εγκαινίασε μια σειρά από διαφημίσεις όπου τα κύρια θέλγητρα της κάθε περιοχής εμφανίζονται
τεμαχισμένα, όπως ακριβώς και η τιμή του αεροπορική εισιτηρίου, η οποία ανάλογα με τον
προορισμό μπορεί να «σπάσει» μέχρι και σε 12 δόσεις.