Το γύρο όχι μόνο του διαδικτύου,
αλλά και όλου του κόσμου κάνει δυστυχώς το περιστατικό με τον εστιάτορα στη
Μύκονο που χρέωσε μια παρέα Αμερικανών τουριστών που παρήγγειλε καλαμαράκια και
μπίρες με 836 ευρώ, εκθέτοντας συλλήβδην όχι μόνο τη Μύκονο, αλλά και την
Ελλάδα.
Όπως ανέφερε το news247, μόνο
στη Βρετανία και μέσα σε λίγες μόλις μέρες η είδηση είχε πάνω από 1.200 σχόλια,
ενώ μοιράστηκε 3.000 φορές στα social media. Το θέμα μάλιστα απασχόλησε
διαδικτυακά και μη μέσα όλου σχεδόν του ανεπτυγμένου κόσμου.
Πώς όμως ένα εστιατόριο, που
όπως μου εκμυστηρεύτηκε πολύ καλός φίλος που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα στη
Μύκονο πρόκειται για ''κακούς επαγγελματίες που κάθε χρόνο αλλάζουν επωνυμία
για να κρύψουν τις ατασθαλίες τους'', όπως το
συγκεκριμένο διαχειρίζεται τη φήμη του (reputation management αγγλιστί); Ακόμα
και σε αυτόν τον τομέα, η ταβέρνα αυτή δείχνει να κάνει ερασιτεχνικούς
χειρισμούς.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στις
αλλοπρόσαλλες δηλώσεις του ιδιοκτήτη, ο οποίος δήλωσε ότι: «Είμαστε το καλύτερο
μαγαζί στον Πλατύ Γιαλό και προσφέρουμε high end υπηρεσίες. Απευθυνόμαστε σε
υψηλό πελατολόγιο και στο μαγαζί μας δεν έρχεσαι για να χορτάσεις, αλλά έρχεσαι
για την εμπειρία». Αργότερα βέβαια αναίρεσε τον εαυτό του και είπε ότι η μερίδα
το καλαμάρι ζύγιζε ένα κιλό (!), γι’ αυτό είναι τόσο ακριβή.
Ούτε φυσικά στην απάντηση που
έδωσε στο TripAdvisor (την οποία μάλλον του την έγραψαν άλλοι), όπου προτρέπει
τον χρήστη να διορθώσει την κριτική (!): «Αγαπητέ κύριε, οι σερβιτόροι λαμβάνουν
παραγγελίες με βάση τις τιμές που αναφέρονται ξεκάθαρα στο μενού μας. Αν υπήρχε
κάποια παρανόηση σχετικά με τις τιμές που σας έφερε σε δύσκολη θέση, ζητώ
ειλικρινά συγγνώμη. Ωστόσο. δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση από τη δική μας πλευρά.
Θα εκτιμούσα αν διορθώνατε την κριτική σας και αφαιρούσατε προσβλητικούς
χαρακτηρισμούς όπως "απάτη". Από την περιγραφή των γεγονότων, δεν
βλέπω πώς μπορείτε να δικαιολογήσετε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Σας ευχαριστώ.»




Σε όλες αυτές τις καταγγελίες ο
ιδιοκτήτης, που κατά τα άλλα είναι λαλίστατος απαντώντας σε σχόλια θετικά ή
αρνητικά, δεν έχει μπει στον κόπο να πάρει θέση..