Πίσω στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η Coca-Cola της Αυστραλίας αναγκάστηκε να αποσύρει άρον άρον
120.000 πόστερς που είχαν αναρτηθεί σε καταστήματα λιανικής και ξενοδοχεία του Σίδνεϊ,
καθώς έκρυβαν ένα σεξουαλικό μήνυμα…
Συγκεκριμένα, στο κάτω δεξιά μέρος του πόστερ, στα πλαίσια της προώθησης
του αυθεντικού καμπυλωτού πλαστικού μπουκαλιού της Coca-Cola (με σλόγκαν το Feel the Curves), ανάμεσα στα παγάκια υπήρχε… το
πρόσωπο μιας γυναίκας και, σε απόσταση αναπνοής, ένα ανδρικό μόριο.
Το εγχείρημα ανατέθηκε σε μια μικρή τοπική εταιρεία με σκοπό να δημιουργηθεί
ένα μήνυμα που θα προσεγγίσει τη νεολαία, που προφανώς δεν γνώριζε την ιστορία
του καμπυλωτού σχήματος του μπουκαλιού. Ο γραφίστας, που απολύθηκε και μηνύθηκε, δήλωσε
αργότερα ότι απλώς το ζωγράφισε για πλάκα…
Η καλά κρυμμένη εικόνα έγινε αντιληπτή μόνο όταν το παρατήρησε στέλεχος της
εταιρείας τυχαία μέσα στο φορτηγάκι διανομής. Όλα τα πόστερ ανακλήθηκαν και
καταστράφηκαν αμέσως, ενώ η καμπάνια των 200.000 δολαρίων τινάχτηκε στον αέρα.
Η Coca-Cola παραδέχτηκε ότι το συμβάν ήταν άκρως ντροπιαστικό και
ότι η πράξη του γραφίστα ήταν ανεύθυνη και καθόλου ψυχαγωγική.