Η αεροπορική
εταιρεία Delta και η Coca-Cola, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, σκέφτηκαν να
δημιουργήσουν μια ασύμβατη (ακατανόητη;) καμπάνια, η οποία όμως είχε τα ακριβώς αντίθετα
αποτελέσματα, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να ζητήσουν συγγνώμη.
Πριν λίγες
ημέρες, λοιπόν, σε πτήσεις της Delta Airlines μοιράστηκαν χαρτοπετσέτες, οι
οποίες περιείχαν το λογότυπο της Diet Coke και ανέγραφαν: «επειδή είστε σε ένα
αεροπλάνο γεμάτο ενδιαφέροντα άτομα και… δεν ξέρεις ποτέ», ενώ από την άλλη
πλευρά έλεγαν: «να είστε λίγο παλιομοδίτες, γράψτε τον αριθμό σας και δώστε το
σε εκείνον που σας αρέσει μέσα στο αεροπλάνο. Ποτέ δεν ξέρεις…».
Μετά τις
αντιδράσεις που σημειώθηκαν από μερίδα των επιβατών, οι δύο εταιρείες, αφού
ζήτησαν συγγνώμη, ανακοίνωσαν πως έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την
απόσυρση των χαρτοπετσετών.
Μάλλον ο ρόλος της προξενήτρας δεν ταιριάζει σε καμία από τις δύο εταιρείες. Ας εστιάσουν καλύτερα σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά.