Πώς η Μπιγιονσέ αύξησε την επισκεψιμότητα του Λούβρου


Ημέρες δόξας για το Μουσείο του Λούβρου, όντας το πιο δημοφιλές μουσείο στον κόσμο, το οποίο διεύρυνε την επισκεψιμότητά του κατά 25% σε σύγκριση με το 2017, φθάνοντας τους 10,2 εκατ. επισκέπτες.

Το εν λόγω μουσείο δείχνει να ανακάμπτει δυναμικά μετά τη δραστική μείωση που καταγράφηκε το Νοέμβριο του 2015, στον απόηχο επιθέσεων τζιχαντιστών στη γαλλική πρωτεύουσα με 130 νεκρούς.

Οσον αφορά το προφίλ των επισκεπτών, τα τρία τέταρτα είναι ξένοι τουρίστες, στην πλειονότητά τους  Αμερικάνοι (1,5 εκατ.) και Κινέζοι (1 εκατ.).

Το ρεκόρ οφείλεται στην ανάκαμψη, τα δύο τελευταία χρόνια, του διεθνούς τουρισμού στο Παρίσι, αλλά και στις επενδύσεις που έλαβαν χώρα και κόστισαν 60 εκατ. ευρώ, με σκοπό την αύξηση της δυνατότητας υποδοχής του μουσείου - δημιουργήθηκε ένας νέος χώρος αποθήκευσης αποσκευών, έκδοσης εισιτηρίων και υποδοχής των γκρουπ.

Πολλοί, ωστόσο, θεωρούν ότι η δημοτικότητα του μουσείου γνώρισε νέα υψηλά λόγω της δημοσιότητας που πήρε το βιντεοκλίπ της Μπιγιονσέ και του συζύγου της JayZ για το τραγούδι «Apeshit», το οποίο γυρίστηκε, εν μέσω αντιδράσεων, στο Λούβρο πέρυσι το καλοκαίρι – το ποσό που πλήρωσε το διάσημο ζευγάρι στο μουσείο δεν αποκαλύφθηκε ποτέ.

Μάλιστα, το Λούβρο έσπευσε να επισημάνει την ικανοποίησή του σχετικά με την απήχηση του βίντεοκλιπ, που ξεπέρασε τις 150 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, με το διάσημο ζευγάρι να τραγουδάει μπροστά από τη Μόνα Λίζα, την Αφροδίτη της Μήλου και άλλα περίφημα έργα τέχνης.

Διατείνεται, μάλιστα, ότι μέσω του επίμαχου βίντεοκλιπ το Λούβρο έκανε άνοιγμα σε επισκέπτες νεότερης ηλικίας («cool brand», όπως το χαρακτήρισε ένα στέλεχος του μουσείου), αρκετοί από τους οποίους έρχονται και αγοράζουν το ειδικά σχεδιασμένο 90λεπτο tour, που ακολουθεί πιστά τα σημεία του μουσείου που εμφανίστηκε το ζευγάρι.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia