Ορισμένοι πελάτες είναι «κακοί»,
καθώς δημιουργούν διάφορα προβλήματα σε μια επιχείρηση. Σε αυτούς εντάσσονται
και αυτοί που αυθαδιάζουν συστηματικά και γενικώς υιοθετούν ένα ανώτερο «υφάκι».
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-nvB_gytO3rc2c1aJ1GxWs55z0jgooaClYBUgcxKMF1Ee6zItH6o4CWfYD9nv4k75g-3R8z5S_vWBsi9oJH31OMYMES-prqcUJVe31lCszyOJ-Va_RhBnurbe7335B1lChytq2zlSmJzW/s400/2_PAY-CEN-CakeThrow-01.jpg)
Οργισμένες και έκπληκτες όπως ήταν,
οι πελάτισσες απαίτησαν να μιλήσουν με τον μάνατζερ του εστιατορίου για να
διαμαρτυρηθούν για τη συμπεριφορά των σερβιτόρων.
Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του
εστιατορίου: «Οι πελάτισσες ήταν πολύ αυθάδεις. Οι σερβιτόροι δεν μπορούσαν
πλέον να ανεχθούν τον τόνο της φωνής τους και τις προσβολές που εκτόξευσαν (
σύμφωνα με αναφορές, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν το «Why the f***
would I eat your cake?» και έκαναν αυτό που έκαναν. Οι σερβιτόροι δεν πρόκειται
να τιμωρηθούν».
Δείτε το βίντεο εδώ