Ορισμένοι πελάτες είναι «κακοί»,
καθώς δημιουργούν διάφορα προβλήματα σε μια επιχείρηση. Σε αυτούς εντάσσονται
και αυτοί που αυθαδιάζουν συστηματικά και γενικώς υιοθετούν ένα ανώτερο «υφάκι».

Οργισμένες και έκπληκτες όπως ήταν,
οι πελάτισσες απαίτησαν να μιλήσουν με τον μάνατζερ του εστιατορίου για να
διαμαρτυρηθούν για τη συμπεριφορά των σερβιτόρων.
Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του
εστιατορίου: «Οι πελάτισσες ήταν πολύ αυθάδεις. Οι σερβιτόροι δεν μπορούσαν
πλέον να ανεχθούν τον τόνο της φωνής τους και τις προσβολές που εκτόξευσαν (
σύμφωνα με αναφορές, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν το «Why the f***
would I eat your cake?» και έκαναν αυτό που έκαναν. Οι σερβιτόροι δεν πρόκειται
να τιμωρηθούν».
Δείτε το βίντεο εδώ