Το
2012 δύο αδέρφια από την Νάπολη της Ιταλίας, οι Vincenzo και Giacomo Barbato, αναζητούσαν
ένα πιασάρικο όνομα για την εταιρεία ρούχων και αξεσουάρ που είχαν στα σκαριά. Κάνοντας
μια έρευνα αγοράς, παρατήρησαν, προς μεγάλη
τους έκπληξη, ότι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο, η Apple, δεν σκέφτηκε ποτέ να
κατοχυρώσει το όνομα του ιδρυτή της, αναμφίβολα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα
ονόματα παγκοσμίως.

Δυστυχώς για την ίδια, το ευρωπαϊκό δικαστήριο αποφάνθηκε,
το 2014, ότι το J δεν είναι φαγώσιμο (όπως είναι δηλαδή το μήλο της Apple) και για τον λόγο αυτό
δεν αντιγράφει το λογότυπο του αμερικάνικου κολοσσού.
Έτσι,
τα αδέρφια Barbato κατάφεραν να αποκτήσουν τα δικαιώματα να ονομάσουν την επιχείρησή
τους Steve Jobs και να βγάλουν στην αγορά ρούχα, όπως τζιν, μπλουζάκια, αλλά
και τσάντες κ.λπ.
Δεν αποκλείουν, μάλιστα, στο κοντινό μέλλον να λανσάρουν και
καινοτόμα τεχνολογικά αγαθά, πάντα με την ονομασία Steve Jobs. Όπως ισχυρίζονται,
σεβόμενοι το όνομα του συνιδρυτή της Apple, δεν έχουν σκοπό να βγάλουν στην αγορά προϊόντα χαμηλής
ποιότητας.