Βγάζω
το καπέλο σε ορισμένα δημοτικά σχολεία του Ηρακλείου, στην Κρήτη, στα οποία τα
κυλικεία πράττουν αυτό που θα έπρεπε δια νόμου να γίνεται σε όλα τα σχολεία της
χώρας.

Αυτό
όμως που μου άρεσε περισσότερο ήταν ότι πλέον το μάρκετινγκ έχει μπει δυναμικά
και σε αυτό τον χώρο - και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι αφουγκράζεται τις ανάγκες του κοινού. Πολλοί από αυτούς τους ιδιοκτήτες των κυλικείων σκέφτηκαν τρόπους για να επιβραβεύσουν
τον πελάτη που κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές (και φυσικά, ταυτόχρονα, να τον
αποτρέψουν να αναζητήσει άλλες εναλλακτικές, π.χ. από το φούρνο της γειτονιάς).

Μπράβο
λοιπόν σε αυτά τα κυλικεία και εύχομαι να υπάρξουν σύντομα και μιμητές. Ας μάθουν
τουλάχιστον τα παιδιά μας αυτό που εμείς, ως παιδιά, δεν μάθαμε ποτέ: την αξία της υγιεινής
διατροφής…