Viral έχει
γίνει η φωτογραφία-καταγγελία καταναλωτή που βρήκε μέσα σε συσκευασία κομμένης
σαλάτας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, έναν ζωντανό βάτραχο…
Ο
χρήστης ανέβασε την επίμαχη φωτογραφία στον εταιρικό λογαριασμό του ΑΒ στο
Facebook, δημοσιοποιώντας με αυτό τον τρόπο το απίστευτο περιστατικό.
Προκαλεί πάντως έκπληξη το πώς μέσα από όλες τις διαδικασίες που περνάει το προϊόν ως την συσκευασία του, να καταφέρει να περάσει απαρατήρητος ένας ζωντανός οργανισμός, όπως ένας βάτραχος – δεν θα πρέπει να αποκλείεται και το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε το περιστατικό και έσπευσε να απαντήσει.
ΑΒ Βασιλόπουλος
Το θέμα που αφορά τη σαλάτα
ΑΒ μέσα στην οποία βρέθηκε ζωντανό βατραχάκι, είναι ένα γεγονός που μας
προκάλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, κυρίως λόγω της πιστοποιημένης παραγωγικής
διαδικασίας, αλλά και των αυστηρών ποιοτικών ελέγχων που ακολουθούνται.
Από τη στιγμή που ενημερωθήκαμε είμαστε σε συνεχή επαφή με τον προμηθευτή μας, ο οποίος διερευνά το θέμα από την πλευρά του και έχει προχωρήσει ήδη στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστεί πλήρως ότι δε θα υπάρξει αντίστοιχο περιστατικό στο μέλλον.
Από τη στιγμή που ενημερωθήκαμε είμαστε σε συνεχή επαφή με τον προμηθευτή μας, ο οποίος διερευνά το θέμα από την πλευρά του και έχει προχωρήσει ήδη στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστεί πλήρως ότι δε θα υπάρξει αντίστοιχο περιστατικό στο μέλλον.
Η
απάντησή της κρίνεται ως ικανοποιητική, καθώς ενημερώνει για τις διαδικασίες
που ακολουθούνται και για τις ενέργειες που έγιναν ώστε να μην συμβεί ξανά στο
μέλλον. Ωστόσο, ο τρόπος που επέλεξε να απαντήσει είναι, αν μη τι άλλο, άκομψος
και απότομος. Κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσει με μια συγγνώμη για την
αναστάτωση που δημιουργήθηκε και όχι με μία «ξύλινη» φράση όπως «το θέμα που
αφορά τη σαλάτα…».