Κάποτε
ο Οσκαρ Ουάιλντ είχε πει ότι «υπάρχει κάτι που είναι χειρότερο από το να μιλούν
για σένα, να σε αγνοούν». Για το λόγο αυτό, εταιρείες ή οργανώσεις που θέλουν
να περάσουν το μήνυμά τους (κοινώς, θέλουν να γίνουν viral) ενίοτε επιστρατεύουν δυνατούς τίτλους και εικόνες, που μπορεί να
σοκάρουν, να προβληματίσουν, να ευαισθητοποιήσουν, να διχάσουν.

Όπως
υποστηρίζει η ομάδα των Vegans,
οι αφίσες στέλνουν: «Μηνύματα ενημέρωσης που θα ευαισθητοποιήσουν και θα
παρακινήσουν τον κόσμο να μάθει περισσότερα για το πόση βία κρύβεται στο πιάτο
του».
Στους
συρμούς λοιπόν κυκλοφορούν, από τις 9 Σεπτεμβρίου και για ένα μήνα, αφίσες (184
συνολικά) με φωτογραφίες ζώων, με τα ανάλογα μηνύματα της vegan εκστρατείας.
Σε μία
από αυτές τις αφίσες απεικονίζεται ένα γουρουνάκι με το μήνυμα «Δες ποιον
έφαγες σήμερα», ενώ μία άλλη δείχνει ένα ψάρι με το αγκίστρι στο στόμα και με
λεζάντα το: «Κάποιες κραυγές δεν ακούγονται ποτέ».
Όπως
ήταν αναμενόμενο, η εν λόγω καμπάνια προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, ιδιαίτερα
από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρεάτων (ΕΔΟΚ), η οποία στρέφεται και
εναντίον του Μετρό, που δέχθηκε να φιλοξενήσει αυτές τις καταχωρήσεις.
Η εν
λόγω οργάνωση, εξέδωσε ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι οι διαφημιστικές αφίσες
«προωθούν τις απόψεις ομάδων “vegan”» και στοχοποιούν την κατανάλωση κρέατος
και γαλακτοκομικών προϊόντων, και παράλληλα δυσφημούν το ελληνικό κρέας.