Θα
μπορούσε να διδάσκεται σε όλα τα σεμινάρια μάρκετινγκ σχετικά με το πώς μπορεί
μία μικρή επιχείρηση να γίνει viral και να αποσπάσει τα πέντε-δέκα λεπτά δημοσιότητας που της
αναλογούν.
Ο
λόγος για ένα βρετανικό κλαμπ, το Gorgeous Nightclub, το οποίο σκέφτηκε
(επινόησε;) έναν πρωτότυπο τρόπο για να προβληθεί. Τι έκανε ακριβώς; Έβγαλε
ανακοίνωση ψάχνοντας την ιδιοκτήτρια ενός
κόκκινου στρινγκ… Το επίμαχο στρινγκ βρήκαν οι υπάλληλοι του μαγαζιού μετά την ολοκλήρωση της βραδιάς και
ενημέρωσαν τον υπεύθυνο, ο οποίος αποφάσισε να βάλει μία ανακοίνωση στο
Facebook, αναζητώντας την ιδιοκτήτρια...
Με
τίτλο Lost and Found (χάθηκε αλλά βρέθηκε) έκανε πριν λίγες ημέρες μια ανάρτηση
στο Facebook όπου αναζητεί την ιδιοκτήτρια του εν λόγω αισθησιακού εσωρούχου:
«Βρήκαμε
αυτό το... ωραίο πράγμα στο club εχθές το βράδυ και θα θέλαμε να το
επανασυνδέσουμε με τον ιδιοκτήτη του. Κατανοούμε ότι λόγω ζέστης μπορεί να το
βγάλατε για να πάρετε αέρα. Το καλοκαίρι όμως τελειώνει σιγά σιγά και σε καμία
περίπτωση δεν θα θέλαμε να μας κρυώσετε.
Ελάτε
να το ζητήσετε κατά τις ώρες λειτουργίας του μαγαζιού ή στείλτε μήνυμα στην σελίδα μας
στο Facebook».
Η
ανάρτηση έκανε θραύση. Γράφτηκαν 1323 σχόλια ενώ έγιναν 257 κοινοποιήσεις.
Αρκετά καλά για ένα προαστιακό μαγαζάκι…