Πρόκειται για ένα σύντομο βίντεο το οποίο, αν και σχετικά παλιό (από το 2010), καταδεικνύει τη δύναμη της χρήσης των σωστών λέξεων και εν γένει του storytelling (αφήγηση ιστοριών).
Στο εν λόγω βίντεο, βλέπουμε πώς μια αλλαγή στο μήνυμα μπορεί να αλλάξει την ελκυστικότητα και την αποδοχή του μηνύματος. To "I am Blind. Please Help" (Είμαι τυφλός. Βοηθήστε με), που αναγράφεται πάνω σε ένα χαρτόνι, δίνει τη θέση του, χάρη στην επέμβαση μιας κοπέλας (διαφημίστριας;), στο
"It is a beautiful day and i can't see it" (Είναι μια υπέροχη μέρα, αλλά δεν μπορώ να την δω).
"It is a beautiful day and i can't see it" (Είναι μια υπέροχη μέρα, αλλά δεν μπορώ να την δω).
Ως δια μαγείας, το αλουμινένιο κουτάκι του τυφλού ζητιάνου γεμίζει με ψιλά, καθότι το μήνυμα είναι πλέον πιο έντονο, ξυπνάει μνήμες, συναισθήματα.
Αυτό που πιθανώς δεν γνωρίζουμε είναι ότι η ιστορία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Βασικά υπάρχουν δύο εκδοχές. Η μία θέλει τον David Ogilvy, διάσημο διαφημιστή του 20ού αιώνα, να συναντά έναν ζητιάνο και να του ξαναγράφει την χάρτινη ταμπέλα, ενώ η άλλη, η πιο πιθανή, διαδραματίζεται όταν ένας Γάλλος ποιητής αντίκρισε έναν ζητιάνο σε δρόμο του Παρισιού (σύμφωνα με αυτή την εκδοχή το μήνυμα έλεγε "Spring is coming, but i won't see it" (Ερχεται η άνοιξη, αλλά δεν θα τη δω).
Δείτε εδώ το βίντεο
Δείτε εδώ το βίντεο