Μια διαφορετική και άκρως ιδιοφυή πρωτοβουλία, στα πλαίσια της ΕΚΕ
(Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης), ανέλαβε στην Αμερική η γνωστή αλυσίδα πίτσας Domino’s, σε μια προσπάθεια «να μην
χαθεί μέσα σε μια λακκούβα, ένα υπέροχο γεύμα».
Όπως λοιπόν ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες, η εταιρεία θα αναλάβει μέσα
από το project Paving for Pizza να επιδιορθώσει τις λακκούβες που υπάρχουν στους
δρόμους τεσσάρων μεγάλων αμερικάνικων πόλεων, καθώς, όπως δήλωσε, μία μόνο
λακκούβα ή ένα σαμαράκι μπορεί να καταστρέψει την πίτσα. Σύμφωνα δε με τα αποτελέσματα μιας
έρευνας, το 37% των αμερικάνικων δρόμων είναι σε μέτρια έως κακή κατάσταση.
Χρησιμοποιώντας εξοπλισμό και κώνους, με το λογότυπο της Domino's, σε
συνεργασία πάντα με την εκάστοτε τοπική αυτοδιοίκηση, θα γεμίζει τις λακκούβες, τις
οποίες θα «επικαλύπτει» με το εταιρικό λογότυπο.και τη φράση "Οh Yes We Did" - όντας μία εξαιρετική στρατηγική branding.
Η εταιρεία, μάλιστα, ζητά από το κοινό να υποδείξει τους δρόμους στους οποίους
δραστηριοποιείται μέσω του delivery (σχεδόν παντού, δηλαδή), όπου υπάρχει πρόβλημα με λακκούβες ή κακοτεχνίες. H πρωτοβουλία της αυτή
αποθεώθηκε από τους φίλους της στα social
media, που σπεύδουν
να της υποδείξουν δρόμους με λακκούβες.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Domino’s, «η εταιρεία
ενδιαφέρεται πολύ για τους πελάτες της και για την πίτσα που παραδίδεται στα σπίτια τους, για να αφήσει
μια λακκούβα να χαλάσει την εμπειρία τους».
Βέβαια, είναι κοινώς αποδεκτό ότι μία τέτοια πρωτοβουλία αποσκοπεί, αν
μη τι άλλο, να προσδώσει δημοσιότητα (publicity). Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη, που προσλήφθηκε
μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων που υπόσχεται στην ιστοσελίδα της, με οτιδήποτε
καταπιαστεί, να κάνει τον κόσμο να το συζητήσει, να το γράψει, να το θυμάται («most written about, talked about, and outrageously
successful work in the world»).