Βασική
αρχή εξυπηρέτησης πελατών Νο 1: Μάθε απέξω και ανακατωτά αυτό που πουλάς,
προκειμένου να μπορείς να απαντήσεις σε κάθε ερώτηση που μπορεί να έχουν οι
πελάτες σου.
Βασική
αρχή εξυπηρέτησης Νο 2: Αν δεν γνωρίζεις την απάντηση, βρες κάποιον συνάδελφο
που να την γνωρίζει. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φύγει ο πελάτης χωρίς να
απαντηθεί η ερώτησή του.
Αλλά
αυτά είναι ψιλά γράμματα, που εσύ βρε άθλιε, που ανάρτησες την
ανακοίνωση-ντροπή "NO SPEAK ENGLISH", δεν γνωρίζεις. Όπως δεν θα μάθεις ποτέ ότι αυτός που πραγματικά
σε πληρώνει είναι αυτός που εσύ απαξιείς να εξυπηρετήσεις – όλα αυτά σε μία
χώρα που ζει από τον τουρισμό και δέχεται 30 εκατ. τουρίστες το χρόνο.
Ναι, σωστά, βρε άθλιε, γιατί να εξυπηρετήσεις τους τουρίστες, που έκαναν το λάθος να μην μάθουν ελληνικά στην ολιγοήμερη παραμονή τους στην Ελλάδα, όταν έχεις πιο «σημαντικά» πράγματα να ασχοληθείς; Προφανώς ο δύσμοιρος τουρίστας σε ενοχλεί και σου αποσπά την προσοχή από αυτό που πρέπει να κάνεις, σωστά;
Ε, λοιπόν, άθλιε, σου έχω νέα: Αυτή είναι η δουλειά σου. Αυτό έχεις να κάνεις. Γι’ αυτό πληρώνεσαι… Η δουλειά σου είναι να εξυπηρετείς τον τουρίστα. Αν δεν μπορείς να το κάνεις ή αν δεν μπορείς να μάθεις κάποιες βασικές λέξεις για να συνεννοηθείς μαζί τους, άσε κανένα νέο που έχει ανάγκη, τα προσόντα, που προφανώς εσύ δεν έχεις, αλλά και τη διάθεση να δουλέψει.
Αλλά, ρε άθλιε, που να τα καταλάβεις όλα αυτά. Ομως δεν φταις εσύ, φταίει αυτός ο ανεκδιήγητος που σε τοποθέτησε, με διαφανείς διαδικασίες πάντα, σε αυτό το πόστο. Αν αυτός θα είχε… (guts), θα έπρεπε τώρα να σε μεταθέσει (προκειμένου να μην έρχεσαι σε επαφή με «ενοχλητικούς» πελάτες) ή να σε στείλει σπίτι σου.
Διότι
όχι μόνο είσαι ανεπαρκής για το συγκεκριμένο πόστο -το εν λόγω εκδοτήριο
βρίσκεται στο Σύνταγμα και εξυπηρετεί κυρίως τουρίστες που θέλουν να βγάλουν το
ειδικό εισιτήριο για τη λεωφορειακή γραμμή Σύνταγμα-Αεροδρόμιο- αλλά και επειδή
έχεις το θράσος να αναρτήσεις αυτήν την ανεκδιήγητη ανακοίνωση…