Με ανάρτησή της
στο Facebook η ταβέρνα
Φάμπρικα στη Μύκονο, που βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα για τα "χρυσά"
αυγά (δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση)
αναφέρει τα εξής:
«Δεν θα πρέπει να
λησμονείται, πως οι τιμές των προϊόντων διαμορφώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να
συμπεριλαμβάνουν τόσο το υψηλό λειτουργικό κόστος της Μυκόνου ταυτόχρονα με το
φορολογικό. Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων με αφορμή το κόστος προϊόντος πρωινού,
θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η συγκεκριμένη τιμή αφορά δύο πλήρεις μερίδες με
τα συνοδευτικά τους και όχι μια, όπως εσφαλμένα παρουσιάστηκε από τμήμα του
τύπου.
Όλες οι τιμές
αναγράφονται στον κατάλογο προϊόντων καθώς και εντός των καταστημάτων.
Θεωρούμε πως η
παρερμηνεία δεν έχει κακόβουλο χαρακτήρα. Παρόλα αυτά κάθε παρατήρηση
λαμβάνεται σοβαρά υπόψη με γνώμονα την βελτίωση των υπηρεσιών μας.
Στόχος μας είναι
η ανάδειξη γαστρονομικά, ποιοτικά και αισθητικά, της Μυκόνου ως κορυφαίου
παγκόσμιου προορισμού».
Πρώτα από όλα. Το
γεγονός ότι η εταιρεία απάντησε είναι θετικό. Μετά από όλα αυτά που ακούστηκαν,
είχε κάθε δικαίωμα να πει τη γνώμη της και να προστατέψει τη φήμη της.
Η δε απάντηση
κρίνεται ως άκρως ικανοποιητική, καθώς αιτιολογεί τις αυξημένες τιμές (οι
οποίες ωστόσο καθορίζονται και από το είδος της πελατείας), αναφέρεται στην
παρερμηνεία που προέκυψε από μερίδα του Τύπου, κλείνοντας μάλιστα με μια
''διπλωματική'' τοποθέτηση ("κάθε παρατήρηση λαμβάνεται...", ''στόχος
μας είναι..."). Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι (ορθώς) δεν ρίχνει το
φταίξιμο στον πελάτη, π.χ. λέγοντας ότι "αν δεν τους άρεσαν οι τιμές στο
μενού, θα μπορούσαν να είχαν φύγει".