Travelmyth. Μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη


Ψάχνετε ένα ξενοδοχείο στην Κρήτη που να βρίσκεται μπροστά σε παραλία, να δέχεται σκύλους χωρίς όμως επιπλέον χρέωση, αλλά και να διαθέτει εξωτερική πισίνα με bar; Αν ναι, τότε αυτό που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε την Travelmyth, η οποία θα σας απαντήσει με επιλογές που πληρούν τα κριτήρια της αναζήτησής σας. Απλώς εισάγετε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας και θα σας απαντήσει με διαθεσιμότητες και τιμές από όλα τα μεγάλα sites κρατήσεων. Αντικαταστήστε τις κατηγορίες που επιλέξατε με μία από τις 77 κατηγορίες αναζήτησης, τον προορισμό σας με έναν από τους 164.252 στον κόσμο και βρείτε τα καλύτερα από τα 1.714.762 ξενοδοχεία της Travelmyth που ταιριάζουν στην αναζήτησή σας.

Κύριε Βασδέκη, τι ακριβώς είναι το Travelmyth

Η Travelmyth είναι μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων όπου μπορείτε να βρείτε τα καλύτερα ξενοδοχεία ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και προτιμήσεις σας. Σας βοηθάμε να ανακαλύψετε ξενοδοχεία που πραγματικά θα σας αρέσουν γιατί ανταποκρίνονται στις σύνθετες αναζητήσεις σας και δεν θα μπορούσατε να βρείτε εύκολα χρησιμοποιώντας άλλες μηχανές αναζήτησης.
Για να το πετύχουμε αυτό, έχουμε αναπτύξει αλγόριθμους που επεξεργάζονται σύνθετες αναζητήσεις και προτείνουν τα καλύτερα ξενοδοχεία σε κάθε επισκέπτη. Επίσης, είμαστε συνδεδεμένοι σε πραγματικό χρόνο με όλα τα μεγάλα sites κρατήσεων ώστε να σας παρουσιάζουμε τις τιμές κάθε δωματίου για να μπορείτε να τις συγκρίνετε και να επιλέξετε την καλύτερη προσφορά.

Ποιο αποτέλεσε το ερέθισμα για την  Travelmyth

Ως ταξιδιώτες παρατηρήσαμε ότι τα μεγάλα sites αναζήτησης ξενοδοχείων δεν έδιναν ικανοποιητικές απαντήσεις σε αναζητήσεις εξειδικευμένων κατηγοριών ξενοδοχείων καθώς και σε σύνθετες αναζητήσεις. Για παράδειγμα, όταν θέλαμε να ψάξουμε για ένα ξενοδοχείο μπροστά σε παραλία δεν υπήρχε κάποιο site που να έχει συγκεντρωμένα τα δεκάδες χιλιάδες ξενοδοχεία που είναι μπροστά σε παραλία και να μπορεί κάποιος να αναζητήσει διαθεσιμότητες και να συγκρίνει τιμές από τα sites κρατήσεων. Αντίστοιχα, σε μία αναζήτηση για ξενοδοχεία με πισίνα, τα άλλα sites παρουσίαζαν τα ξενοδοχεία με τις καλύτερες κριτικές που διέθεταν και πισίνα, ενώ αυτό που ψάχναμε εμείς ήταν τα ξενοδοχεία με τις καλύτερες πισίνες…

Σε τι διαφέρει από μία συμβατική μηχανή αναζήτησης

Η Travelmyth αναδεικνύει τα καλύτερα ξενοδοχεία σε κάθε κατηγορία ώστε να βρίσκει ο κάθε χρήστης αυτό ακριβώς που του ταιριάζει περισσότερο. Για παράδειγμα, στην κατηγορία «ξενοδοχεία που δέχονται σκύλους» οι άλλες πλατφόρμες μένουν στην πληροφορία αν το ξενοδοχείο δέχεται σκύλους ή όχι. Εμείς πηγαίνουμε σε βάθος συλλέγοντας απαντήσεις σε περισσότερες από 20 ερωτήσεις: Από το κόστος, μέχρι το αν υπάρχουν χώροι για να παίζουν οι σκύλοι και ακόμα αν επιτρέπεται να ανεβαίνουν στα κρεβάτια. Από τις απαντήσεις που συλλέγουμε βαθμολογούμε τη «φιλικότητα προς τους σκύλους» κάθε ξενοδοχείου και τα ξενοδοχεία που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη βαθμολογία εμφανίζονται πρώτα στα αποτελέσματα.

Τι αποδοχή έχει σήμερα και ποια τα σχέδια για το μέλλον.

Καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες χρησιμοποιούν την Travelmyth. Οι περισσότεροι μας βρίσκουν στα οργανικά αποτελέσματα σύνθετων αναζητήσεων που πραγματοποιούν στις μηχανές αναζήτησης, καθώς μέχρι τώρα δεν έχουμε ξεκινήσει πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες εκτός από κάποιες δοκιμαστικές.
Το 2018 έχει ξεκινήσει με περίπου 600% οργανική αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2017 και οι χώρες από όπου προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες που πραγματοποιούν κράτηση είναι η Μεγάλη Βρετανία με περίπου 30%, η Ελλάδα με 20% και ακολουθούν οι Ηνωμένες Πολιτείες, Γερμανία και Αυστραλία.
Προς το παρόν η Travelmyth είναι διαθέσιμη μόνο στα Αγγλικά με τρεις εκδόσεις: www.travelmyth.com,www.travelmyth.co.uk, www.travelmyth.ie και στα Ελληνικά www.travelmyth.gr ενώ στα σχέδιά μας είναι να λανσαριστεί και σε άλλες γλώσσες προκειμένου να προσελκύσουμε και μη αγγλόφωνους χρήστες που προτιμούν να πραγματοποιούν αναζητήσεις στη γλώσσα τους.
Προφανώς, το βασικό μας σχέδιο για το μέλλον είναι να βελτιώνουμε καθημερινά το προϊόν μας, προσθέτοντας ξενοδοχεία, κατηγορίες, δυνατότητες, πληροφορίες, συνεργαζόμενα sites κρατήσεων και ό,τι άλλο θα βοηθούσε τους χρήστες μας να ανακαλύπτουν ξενοδοχεία που θα τους αρέσουν καθώς θα ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους.

Πηγή: συνέντευξη με τον Κ. Στέφανο Βασδέκη, συνιδρυτή της Travelmyth


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia