Για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία των McDonald’s το σήμα της τοποθετήθηκε, σε
τουλάχιστον 100 καταστήματά της αλλά και στα εταιρικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
ανάποδα ως ωδή στην Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας, που γιορτάστηκε εχθές. Ως εκ
τούτου, οι χρυσές αψίδες έδωσαν τη θέση τους στο γράμμα W (women).

Η πρωτοβουλία αυτή της αμερικάνικης αλυσίδας, που απασχολεί περίπου 370.000
γυναίκες μόνο στην Αμερική, προκάλεσε την αγανάκτηση πολλών χρηστών του διαδικτύου,
που ζητούν από την εταιρεία να κάνει περισσότερα για τις γυναίκες και να μην
περιοριστεί σε επικοινωνιακά τεχνάσματα.