Σε
αντίθεση με την Heineken η οποία φέρεται να πλήρωσε 45 εκατομμύρια δολάρια για να
είναι η "επίσημη" μπίρα του James Bond,
η Corona έτυχε σαφώς καλύτερης μεταχείρισης από τους παραγωγούς των άκρως
επιτυχημένων ταινιών The fast and the furious,
καθώς δεν πλήρωσε ούτε ένα δολάριο για να «πρωταγωνιστήσει» στην ταινία
(κοινώς, δεν επρόκειτο για «τοποθέτηση προϊόντος» - product placement).
Οι
παραγωγοί της εν λόγω ταινίας (που βγήκε για πρώτη φορά στις οθόνες το 2001) απλώς επέλεξαν την Corona επειδή, όπως
δήλωσαν, ταίριαζε καλύτερα στην πλοκή του έργου. Η Corona περιορίστηκε
στο να στείλει μερικά καφάσια μπίρες για τις ανάγκες της ταινίας και να
επιτρέψει στον σκηνοθέτη να χρησιμοποιήσει το όνομα Corona.
Υπολογίστηκε
ότι η έκθεση του φιλοθεάμονος κοινού στην εν λόγω μπίρα, με τον πρωταγωνιστή
μάλιστα να λέει σε κάποια στιγμή «You can have any brew you want... as long as
it's a Corona» (Μπορείς να έχεις όποια μπίρα θέλεις, αρκεί να είναι Corona), ισοδυναμούσε με
δωρεάν διαφήμιση αξίας 15 εκατομμυρίων δολαρίων...
Δεν θα μάθουμε ποτέ αν η Corona διείδε την επιτυχία που θα είχε η ταινία (η οποία αισίως έφθασε τα οκτώ sequel, αν και στην αρχή κανείς δεν πίστευε ότι θα είχε εισπρακτική επιτυχία), ή απλώς δεν είδε για ποιο λόγο να αρνηθεί να συμμετέχει σε μια ταινία. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι επρόκειτο για μια άκρως επικερδή κίνηση.
Δεν θα μάθουμε ποτέ αν η Corona διείδε την επιτυχία που θα είχε η ταινία (η οποία αισίως έφθασε τα οκτώ sequel, αν και στην αρχή κανείς δεν πίστευε ότι θα είχε εισπρακτική επιτυχία), ή απλώς δεν είδε για ποιο λόγο να αρνηθεί να συμμετέχει σε μια ταινία. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι επρόκειτο για μια άκρως επικερδή κίνηση.