Πώς
θα πείσουμε το καταναλωτικό κοινό ότι το προϊόν μας είναι πραγματικά αδιάβροχο;
Πώς θα το διαφοροποιήσουμε από τον ανταγωνισμό, ιδιαίτερα από το Apple iPod; Αυτό
θα πρέπει να ρώτησε η Sony
την διαφημιστική εταιρεία
στην οποία ανέθεσε το 2013 την προβολή του αδιάβροχου MP3 Walkman στην Νέα Ζηλανδία.
Η
διαφημιστική εταιρεία τότε πρότεινε κάτι πρωτοποριακό: το Walkman θα βυθιζόταν μέσα σε ένα μπουκάλι γεμάτο
με νερό. Συν τοις άλλοις, θα διατίθεντο μέσα από αυτόματους πωλητές
τοποθετημένους σε πισίνες και γυμναστήρια, προκειμένου να προσελκυστούν οι
αθλητές, μέσα και έξω από τον υγρό στίβο.
Το
μάρκετινγκ στα καλύτερά του…