Γιατί η Renault μπαίνει στην αγορά των περιοδικών

Την εβδομάδα που μας πέρασε ανακοινώθηκε ότι η Renault αγόρασε μερίδιο σε εκδοτικό όμιλο περιοδικών.

Η ιδιότυπη κίνηση αυτή της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που είναι η πρώτη που γίνεται από αυτοκινητοβιομηχανία, έχει μία λογική εξήγηση, καθώς λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο που ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων πραγματοποιούν προχωρημένες δοκιμές οχημάτων χωρίς οδηγό.

Στόχος της εταιρείας, που σχεδιάζει να βγάλει το 2021 στην αγορά τα πρώτα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα, είναι να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Η εταιρεία διατείνεται ότι η ψυχαγωγία θα αποτελέσει νευραλγικό κομμάτι των επιχειρήσεών της, καθώς οι οδηγοί, που θα αφήνουν το τιμόνι, θα έχουν την ανάγκη να ψυχαγωγούνται ή να δειπνούν καθ’ όδον προς τον προορισμό τους.

Ως εκ τούτου, μέσα από την αγορά του 40% των μετοχών του γαλλικού εκδοτικού οίκου, που εκδίδει πέντε περιοδικά υψηλής αναγνωρισιμότητας, θα επιτραπεί σε εκατομμύρια οδηγούς και επιβάτες να αποκτήσουν ελεύθερη πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας επιλογές πληροφόρησης και περιεχομένου.

Μένει, βέβαια, να δούμε αν όντως τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα ξεπεράσουν τις όποιες δυσκολίες και θα καταφέρουν κάποια στιγμή να μπουν στη ζωή μας, αλλά και, αν αυτό συμβεί, αν τα περιοδικά θα μπορέσουν να σταθούν επάξια απέναντι στα smartphones και τα tablets
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia