Πριν
από χρόνια, οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου του Χιούστον έγιναν αποδέκτες πληθώρας
παραπόνων σχετικά με τους χρόνους αναμονής των επιβατών κατά την παραλαβή των
αποσκευών τους.
Με την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού εδάφους που χειριζόταν τις
αποσκευές, το πρόβλημα μετριάστηκε καθώς ο χρόνος αναμονής έπεσε στα οκτώ λεπτά
(ένα λεπτό για περπάτημα και επτά λεπτά αναμονής στο χώρο των αποσκευών).
Παρ’ όλα αυτά, τα
παράπονα δεν μειώθηκαν δραστικά. Τότε, οι υπεύθυνοι ακολούθησαν μία πιο
ρηξικέλευθη προσέγγιση: μετακίνησαν τις πύλες
εισόδου των επιβατών όσο πιο μακριά γινόταν από το κεντρικό terminal ενώ την ίδια στιγμή διοχέτευσαν
τις αποσκευές στο πιο απόμακρο carousel.
Ως εκ τούτου, οι επιβάτες είχαν πλέον να καλύψουν εξαπλάσια απόσταση για να φθάσουν στον ιμάντα αποσκευών, με αποτέλεσμα ο καθαρός χρόνος αναμονής να συρρικνωθεί ριζικά.
Το πείραμα πέτυχε, καθώς τα παράπονα σχεδόν εκμηδενίστηκαν…
Ως εκ τούτου, οι επιβάτες είχαν πλέον να καλύψουν εξαπλάσια απόσταση για να φθάσουν στον ιμάντα αποσκευών, με αποτέλεσμα ο καθαρός χρόνος αναμονής να συρρικνωθεί ριζικά.
Το πείραμα πέτυχε, καθώς τα παράπονα σχεδόν εκμηδενίστηκαν…