Η ιστορία είναι λίγο παλιά, από το 2014,
είναι ωστόσο ενδεικτική της απύθμενης ανθρώπινης βλακείας.
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι πολλοί
επαγγελματίες απεχθάνονται τις αρνητικές κριτικές. Τις μισούν, δεν τις θέλουν.
Κάνουν ότι μπορούν για να μην έρθουν αντιμέτωποι με αυτές. Μέχρι πού μπορούν να
φθάσουν; Να επιβάλλουν πρόστιμο σε όποιον τολμήσει να ανεβάσει επικριτικά
σχόλια.
Αυτό ακριβώς έπραξε το Union Street Guest House, στη Νέα Υόρκη, που φιλοξενεί γαμήλιες τελετές, όταν ανήρτησε
στην ιστοσελίδα του τη νέα του πολιτική: το ξενοδοχείο θα επιβάλλει πρόστιμο
για κάθε αρνητική κριτική που θα ανεβαίνει οπουδήποτε στο διαδίκτυο από μέλη
του γαμήλιου γκρουπ.
«Το ξενοδοχείο μπορεί να αρέσει στους νεόνυμφους,
ωστόσο οι φίλοι τους ίσως αδυνατούν να κατανοήσουν την ιστορικότητα του
κτιρίου, της διακόσμησης και των χώρων που αποπνέουν μία αίσθηση vintage», συνεχίζει η ανάρτηση.
Το νέο διαδόθηκε εν ριπή οφθαλμού με
εκατοντάδες χρήστες να διαμαρτύρονται στο Yelp, site που φιλοξενεί κριτικές, για την εταιρική
πολιτική, αλλά και ανεβάζοντας ψεύτικα σχόλια για τη δήθεν διαμονή τους στο
ξενοδοχείο.
Μέσα σε μία μόλις μέρα είχαν γραφτεί
3.000 κριτικές. Το ξενοδοχείο, που έσπευσε να σβήσει όσες μπορούσε (με την
αιτιολογία ότι ήταν ψευδείς), κατέβασε κακήν κακώς από την ιστοσελίδα τη νέα
του εταιρική πολιτική, παραδεχόμενο το λάθος του και δηλώνοντας ότι ήταν απλώς
μία πλάκα και ότι ουδέποτε απαιτήθηκε από κάποιον να πληρώσει.
Όπως και να έχει, κάποιοι προτιμούν να «τιμωρούν»
όσους ανεβάζουν αρνητική κριτική, όταν θα έπρεπε να αξιοποιήσουν αυτά τα σχόλια
για να βελτιωθούν και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.