Η Αθήνα "ανακαλύπτει" τους Instagramers

Η Αθήνα «ανακαλύπτει» το Instagram (των 700 εκατ. χρηστών) και δη τους Instagramers
Mία σύγχρονη στρατηγική προώθησης υιοθέτησε η Αθήνα σε μία προσπάθειά να αναδειχθεί ως 12μηνος προορισμός. Φωτογραφήθηκε λοιπόν με τον πιο μοντέρνο και δημιουργικό τρόπο, με τις εικόνες της πόλης -τραβηγμένες από τους δημοφιλέστερους γερμανούς instagramers- να ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο.
Οι δράσεις υλοποιήθηκαν με πρωτοβουλία του Athens Tourism Partnership (σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών), στα πλαίσια της καμπάνιας «One City. Never Ending Stories», που αποσκοπεί να τοποθετήσει την πρωτεύουσα ως city break (προορισμό για ολιγοήμερες διακοπές όλο το χρόνο).
Ως εκ τούτου, τέσσερις από τους 10 πιο δημοφιλείς Γερμανούς Instagramers (με το κοινό τους να υπερβαίνει τα 1,2 εκατ. followers), έζησαν την αθηναϊκή εμπειρία, την οποία και μοιράστηκαν με τους ακόλουθούς τους. Οι τέσσερις Instagramers έγιναν για λίγες μέρες κάτοικοι Αθήνας και επισκέφθηκαν γνωστές αλλά και άγνωστες γωνιές της πόλης.
Το Γκάζι, τα γκράφιτι στα Εξάρχεια, η θέα από το Λυκαβηττό, το φως της Ακρόπολης, η μαγεία του Σουνίου, αλλά και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης με τα μοναδικά εκθέματα της documenta14, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα μπαρ-εστιατόρια και τα παραδοσιακά μεζεδοπωλεία, αποτέλεσαν το τέλειο σκηνικό.
Το αποτέλεσμα ήταν άκρως εντυπωσιακό, καταδεικνύοντας τη δυναμική των νέων μέσων ως επικοινωνιακών εργαλείων. Οι καταπληκτικές φωτογραφίες που ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στο hashtag #thisisathens, συγκέντρωσαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόλις ημέρες. Ιδιαίτερα ενθουσιώδη ήταν και τα επαινετικά σχόλια τους. Ένα από αυτά έλεγε: «Η δουλειά μου είναι να γυρίζω όλο τον κόσμο. Έχω επισκεφθεί πάρα πολλά μέρη. Όλα αυτά που συνδυάζει η Αθήνα, η ιστορία, η θάλασσα, οι άνθρωποι, το φαγητό και η ζωντάνια της πόλης, είναι μοναδικά».
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia