''Going the extra smile'', το sequel από την Brussels Airlines

Το sequel (συνέχεια) είναι μία έννοια που συναντάμε συχνά σε ταινίες, σπάνια σε διαφημίσεις. Ωστόσο, η εξαίρεση τείνει να επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Εξαίρεση λοιπόν αποτελεί και η νέα διαφήμιση της Brussels Airlines που έχει το ίδιο concept με την επιτυχημένη διαφήμιση που προβλήθηκε προ 15ετίας.

Τότε ήταν το Its a boy. Σήμερα είναι το Going the extra s(mile) for you since 15 years. Στο νέο διαφημιστικό μήνυμα πρωταγωνιστεί πάλι ο Mr. Smith, αυτή τη φορά μαζί με το γιο του.

Αξίζει να αναφερθεί ότι και στις δύο διαφημίσεις, παρόλο που μεσολάβησαν 15 χρόνια, παίζουν τα ίδια πρόσωπα.

Δείτε τη διαφήμιση εδώ
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia