Πριν από λίγα χρόνια ένας υπαίθριος
πωλητής χοτ-ντογκ στη Νέα Υόρκη παρατήρησε ότι έχανε ένα σημαντικό μέρος της
πελατείας του επειδή καθυστερούσε να επιστρέψει τα ρέστα. Ως εκ τούτου, πολλοί έφευγαν από την ουρά για να πάνε αλλού
να παραγγείλουν.
Ύστερα από ώριμη σκέψη, ο
υπαίθριος πωλητής κατέληξε σε μία ρηξικέλευθη ιδέα: τοποθέτησε έναν δίσκο με
ρέστα, προκειμένου κάθε πελάτης να αυτοεξυπηρετείται, εξοικονομώντας πολύτιμο
χρόνο.
Σε μία μόλις εβδομάδα παρατηρεί
έκπληκτος ότι ο τζίρος του έχει τριπλασιαστεί και ότι αυτοί που είχαν βάλει
«χέρι» στο δίσκο με τα ρέστα ήταν ελάχιστοι. Οι ουρές αναμονής είχαν
περιοριστεί ενώ η πελατεία είχε αυξηθεί, όπως και τα φιλοδωρήματα. Οι δε πελάτες
του ήταν ενθουσιασμένοι καθώς, όπως όλοι ξέρουμε, σε όλους αρέσει να μας εμπιστεύονται.
Αυτό όμως ήταν το λιγότερο, καθώς
είχε γίνει διάσημος σε όλη την Νέα Υόρκη ως «ο πωλητής χοτ-ντογκ που
εμπιστεύεται τους πελάτες του».