Τη στρατηγική του «One Brand»
(όλα σε ένα, σε ελεύθερη μετάφραση), την ενσωμάτωση δηλαδή όλων των διαφορετικών
επωνυμιών της Coca-Cola κάτω από μία μάρκα-ομπρέλα (umbrella branding στη
γλώσσα του μάρκετινγκ), εγκαινιάζει η εταιρεία και στην Ελλάδα. Το εγχείρημα
ξεκίνησε στις αρχές του 2016 αρχικά στη Βρετανία και κατόπιν στην υπόλοιπη
Ευρώπη με ικανοποιητικά, έως τώρα, αποτελέσματα.
Απώτερος στόχος της αμερικάνικης
εταιρείας είναι η περαιτέρω ισχυροποίηση του σήματός της, που είναι από τα πιο
δυνατά σήματα παγκοσμίως, αλλά και η τόνωση των πωλήσεων των επιμέρους επωνυμιών
(π.χ. Coca-Cola Zero) οι οποίες δέχονται
έντονο ανταγωνισμό. Φυσικά μία τέτοια στρατηγική, πέρα από την πινελιά
ανανέωσης που προσφέρει, έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα για την εταιρεία που το
εφαρμόζει, καθώς περιορίζει δραστικά τις δαπάνες μάρκετινγκ, branding και διαφήμισης (στα
διαφημιστικά μηνύματα θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola), αλλά και συσκευασίας.
Πλέον οι καταναλωτές θα βλέπουν τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη) σε μία μάρκα Coca-Cola. Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk). Αυτό που θα διαφοροποιεί το κάθε προϊόν της Coca-Cola θα είναι η χρήση διαφορετικών χρωμάτων, στο πάνω μέρος της συσκευασίας, καθώς και η επωνυμία τους με σχετικά μικρά γράμματα.
Σε μια προσπάθεια, τέλος, να
προωθηθούν τα προϊόντα χωρίς θερμίδες, θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο, εις
βάρος της κλασικής Coca-Cola, στα ράφια των
καταστημάτων (merchandising),
ενώ θα τριπλασιαστεί η παρουσία τους στις προωθητικές ενέργειες γευστικής
δοκιμής (sales promotions).