"Τρίποντο" στον ελληνικό τουρισμό δια χειρός Αντετοκούνμπο

Τα κέρδη από την ιστορική πρώτη ελληνική συμμετοχή σε All Star Game δεν τα... εξαργυρώνει μόνο το μπάσκετ της χώρας, αλλά και ο τουρισμός.

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αποτέλεσε το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην πρόσφατη "γιορτή" της Νέας Ορλεάνης, όπου συγκεντρώθηκαν τα μεγαλύτερα αστέρια του ΝΒΑ και συνέπεσε με την "high season" των αμερικανικών κρατήσεων προς ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Δύο ημέρες μετά την ολοκλήρωση του All Star Game τα social media ακόμα καταγράφουν τα... κατορθώματα του "Greek Freak", όπως τον αποκαλούν οι Αμερικάνοι. 

Οπως αναφέρουν εκπρόσωποι μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όλη αυτή η δημοσιότητα με τον Αντετοκούνμπο από την αρχή της εφετινής αγωνιστικής περιόδου, με αποκορύφωμα το All Star Game, έχει προδώσει στην Ελλάδα μεγάλο πλεονέκτημα μεταξύ των ευρωπαϊκών προορισμών, που "στοχεύουν" να απολαύσουν τις διακοπές τους οι Αμερικανοί.

Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που στα social media και τον Τύπο (ηλεκτρονικό και έντυπο) των ΗΠΑ ο Giannis παρουσιάζεται σαν ο... 13ος Θεός της Αρχαίας Ελλάδας, ενώ οι μεταφορές για τους αγωνιστικούς "άθλους" του συνδέονται με αυτούς των πρωταγωνιστών της ελληνικής μυθολογίας.

Επίσης, ο 22χρονος, ο οποίος αποτελεί τον νεότερο μη Αμερικανό παίκτη που ψηφίζεται ως βασικός σε All Star, διαφημίζει ανιδιοτελώς σε κάθε του δήλωση την Ελλάδα, ενώ τις περισσότερες -αν όχι όλες- φορές ποζάρει στον φωτογραφικό φακό με φόντο την ελληνική σημαία. Άλλωστε, στην ψηφοφορία για την επιλογή του στο All Star o Αντετοκούνμπο συγκέντρωσε περισσότερες από 1.6 εκ. ψήφους, οι οποίες προήλθαν από κάθε άκρη της γης.

Αυτομάτως, λοιπόν, ο "Giannis", τον οποίο απήλαυσαν τηλεοπτικά και οι απανταχού λάτρεις του ΝΒΑ και έμαθαν για τη χώρα όπου έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα, χρίστηκε πρεσβευτής της Ελλάδας στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ, με διάφορα γραφεία να δηλώνουν μετά βεβαιότητας ότι... "μαζί με τα πολλά ρεκόρ που έσπασε είναι σίγουρο ότι αυξάνει τις μέχρι τώρα κρατήσεις των Αμερικανών στην Ελλάδα για να γνωρίσουν το μέρος που μεγάλωσε ο "Greek Freak".

Πηγή: απόσπασμα από άρθρο του ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλιο του μπλόγκερ: 
Θέλω να πιστεύω ότι το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού, το οποίο έχει καθυστερήσει υπερβολικά, δεν θα αφήσει ανεκμετάλλευτο τον άσο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) που αναπάντεχα βρέθηκε στο μανίκι του. Ο ''Γιάννης'', που συνιστά ένα brand name από μόνο του (η αναζήτηση στην google με το όνομά του έχει 2,34 εκατ. αποτελέσματα), θα μπορούσε να αναχθεί και επίσημα στον πιο δυνατό πρεσβευτή για τη χώρα μας, ιδιαίτερα για την άκρως ελκυστική αγορά της Αμερικής.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia