Ακρως ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει τον τελευταίο χρόνο μια πρακτική
επιτήδειων που ασχολούνται με παρεμφερείς με τον τουρισμό δραστηριότητες και η
οποία προκαλεί ζημιές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στα ξενοδοχεία της Κύπρου και
όχι μόνο.
Πρόκειται
για μια πρακτική που ακολουθείται σχεδόν αποκλειστικά από Βρετανούς παράγοντες
και τουρίστες και που χαρακτηρίζεται από ξενοδόχους της Πάφου ως «τουρισμός των
αποζημιώσεων».

Γύρω
από τη βιομηχανία που έχει στηθεί για απαίτηση αποζημιώσεων βρίσκονται κάποιοι
που αποκαλούνται "ambulance lawyers", δηλαδή "δικηγόροι των
ασθενοφόρων", επειδή καθοδηγούν τους ανθρώπους να υποβάλουν παράπονα απαιτώντας αποζημιώσεις - η δική τους αμοιβή είναι συνάρτηση του αν ο τουρίστας
λάβει αποζημίωση και πόση.
Συνήθως
οι τουρίστες επικαλούνται, όταν επιστρέψουν στην πατρίδα τους, ιατρικό πρόβλημα
που δεν μπορεί να αποδειχθεί, κυρίως γαστρεντερικής φύσεως ενοχλήσεις που
ισχυρίζονται ότι υπέστησαν λόγω του φαγητού στο ξενοδοχείο.

Μέσω
των δικηγόρων αυτών, τα claims των τουριστών αποστέλλονται στους οργανωτές
ταξιδίων και αυτοί με τη σειρά τους τα προωθούν στα ξενοδοχεία, απαιτώντας
αποζημιώσεις, ασχέτως αν δεν αποδεικνύεται η αυθεντικότητά τους. Τα περιθώρια
αντιδράσεων των ξενοδόχων είναι περιορισμένα καθώς δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν
τον κύριο «αιμοδότη» τους, που τους γεμίζει τα δωμάτια.
Ηδη
πολλά ξενοδοχεία της Πάφου και άλλων τουριστικών περιοχών έχουν εξαναγκαστεί σε
ικανοποίηση απαιτήσεων πελατών τους ύψους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Αναμένεται
αυτό το φαινόμενο να χτυπήσει φέτος και τη χώρα μας, ιδιαίτερα προορισμούς που «δουλεύουν»
με Βρετανούς.
Πηγή: τροποποίηση σε άρθρο του www.tornosnews.gr