Τελικά δεν υπάρχει παρθενογένεση.
Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην ιστορία του αυτοκινήτου, ο Σκαραβαίος της Volkswagen, που παρέμεινε
στην αγορά για μισό και πλέον αιώνα και με πωλήσεις που έφθασαν τα 25 εκατ.
οχήματα, βασίστηκε στο σχέδιο ενός μοντέλου της τσεχοσλοβάκικης Tatra, του Tatra T97.
Ο Σκαραβαίος ήταν δημιούργημα του
Φερδινάνδου Πόρσε, ο οποίος κατ’ εντολή του Χίτλερ σχεδίασε ένα αυτοκίνητο για τις
ανάγκες της ναζιστικής Γερμανίας. Ο Χίτλερ είχε τότε δηλώσει ευθαρσώς ότι το Tatra ήταν
«το είδος του αυτοκινήτου που θα ήθελε στις γερμανικές λεωφόρους». Ακόμη και ο ίδιος
ο Πόρσε δεν είχε κρύψει ότι «κάπου κάπου έκλεβε κάποιες ιδέες από την Tatra».
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Tatra, η τρίτη –από το 1897- αρχαιότερη
αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, μήνυσε την VW, ωστόσο η μήνυση δεν τελεσφόρησε καθώς η Γερμανία εισέβαλε το
1938 στην Τσεχοσλοβακία και φυσικά την ακύρωσε. Μετά τον πόλεμο, το 1961, η Tatra μήνυσε
εκ νέου την γερμανική εταιρεία για αντιγραφή του σχεδίου της και κατάφερε να
λάβει, εξωδικαστικά, τρία εκατομμύρια γερμανικά μάρκα.