
Η όλο και αυξανόµενη ανάγκη για χαρτί και αρκετά αργότερα, τη δεκαετία του 1960, για χαρτί υγείας (σε μια εποχή που διαφημιζόταν ως ο μεγαλύτερος παραγωγός χαρτιού υγείας στην Σκανδιναβία) σύντοµα
κατέστησε κερδοφόρα τη µικρή εταιρεία. Τα προϊόντα της άρχισαν να εξάγονται
πρώτα στη Ρωσία και αργότερα σε Αγγλία και Γαλλία, ενώ το εργοστάσιο
απασχολούσε όλο και περισσότερους εργάτες, σε σηµείο που δηµιουργήθηκε µία
ολόκληρη κοινότητα γύρω από αυτό, η κοινότητα Νόκια, που υπάρχει ακόµη και στις
µέρες µας.