ΕΟΤ-Ryanair. Ενώνουν δυνάμεις και στηρίζουν τον ελληνικό τουρισμό

Η προωθητική ενέργεια εγκαινιάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου και αφορά τους ταξιδιώτες που θα πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους στην Ελλάδα μέχρι τέλη Μαρτίου 2017.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται λοιπόν η διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ σε συνεργασία με την low-cost αεροπορική εταιρεία Ryanair, που αποσκοπεί στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, κατά τη διάρκεια της, low season, χειμερινής περιόδου.

Πρόκειται για μια CRM (Customer Relationship Management) καμπάνια, που υλοποιείται μέσω αποστολής ενημερωτικών email με δέλεαρ τους χαμηλούς ναύλους σε πτήσεις της εταιρείας από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία αλλά και Πολωνία προς Ελλάδα.

Η επιλογή των αγορών μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς οι δύο πρώτες χώρες είναι παραδοσιακά οι μεγαλύτεροι αιμοδότες της τουριστικής Ελλάδας, ενώ η Πολωνία θεωρείται μία άκρως ανερχόμενη αγορά με ιδιαίτερη δυναμική ανάπτυξης.


Η καμπάνια περιλαμβάνει την αποστολή ενημερωτικών email (newsletters) σε όλους τους πελάτες της Ryanair που βρίσκονται στη βάση δεδομένων των πελατών της εταιρείας στις τρεις παραπάνω χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιρλανδική εταιρεία έχει στη διάθεσή της 35 εκατ. ηλεκτρονικές διευθύνσεις από 31 χώρες(!). Επίσης μέσω της εν λόγω καμπάνιας επιχειρείται η προώθηση του νέου e-magazine του EOT «Greece On Air», το οποίο προβάλλει σε 40 σελίδες τα θέλγητρα της Ελλάδας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia