Γυμναστήρια Java. Οταν η ικανοποίηση του πελάτη περνά σε δεύτερη μοίρα...

Ουρές σχηματίστηκαν εχθές το βράδυ, μέχρι τις πρωινές ώρες, στην Κηφισίας και όχι μόνο, έξω από το γυμναστήριο Yava, προκειμένου οι παρευρισκόμενοι (που περίμεναν μέχρι και 3,5 ώρες) να εκμεταλλευτούν τις προσφορές της γνωστής αλυσίδας, που έληγαν στις 7 τα ξημερώματα.

Οι ατελείωτες ουρές τη νύχτα σχηματίστηκαν για τον εξής απλό λόγο: ετήσια εγγραφή με 48 ευρώ ή διετής εγγραφή για μόλις 89 ευρώ για δύο χρόνια. Οι εποχές όπου κάποιος πλήρωνε το ίδιο ποσό για συνδρομή ενός μήνα, φαίνεται ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτεί.

Πλέον το γυμναστήριο, τουλάχιστον στα αστικά κέντρα, απευθύνεται σε όλους. Πρόκειται για τον ορισμό του μαζικού μάρκετινγκ (ένα προϊόν για όλους). Τώρα, με μία εξευτελιστικά χαμηλή τιμή (η οποία, εμένα προσωπικά, με βάζει σε υποψίες, ιδιαίτερα όταν η εταιρεία καταφεύγει και σε πολυδάπανη διαφημιστική καμπάνια), ένα γυμναστήριο (η αρχή έγινε πριν δύο περίπου δεκαετίες από τα Joe Weider, όταν καθιέρωσαν ετήσια συνδρομή στα μόλις 169 ευρώ) προσπαθεί να τους προσελκύσει όλους: νέους, μεσήλικες, λάτρεις του bodybuilding, γυναίκες που θέλουν να χάσουν τα κιλά των διακοπών, άτομα που αρέσκονται στην συναναστροφή κ.λπ. 


Όλοι λοιπόν ανεξαιρέτως στην κρεατομηχανή του κέρδους, των εύκολων πωλήσεων εις βάρος πάντα της ποιότητας. Διότι εδώ το μόνο που ενδιαφέρει την εν λόγω αλυσίδα είναι η ποσότητα, όχι η ποιότητα. Όσο περισσότερες συνδρομές τόσο καλύτερα. Τι και αν οι περισσότεροι θα γραφτούν και δεν θα πάνε ποτέ ή θα απογοητευτούν από την κοσμοπλημμύρα που θα επικρατεί οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, τι και αν τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός δεν θα συντηρούνται επαρκώς; Αυτά είναι μικρά γράμματα για την Java, που δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της και φυσικά για το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia