O κ. Παύλος
Χατζηπαυλίδης είναι ένας επιχειρηματίας που έχει εισάγει νέα ήθη στο χώρο του
επιχειρείν. Ιδρυτής της πολύ επιτυχημένης εταιρείας γυναικείων ενδυμάτων, Pink Woman, δηλώνει απερίφραστα
ότι θαυμάζει τον βασικό ανταγωνιστή του, τον Αμάνθιο Ορτέγκα της ισπανικής Zara.
Σε αυτόν μάλιστα χρωστάει, όπως
δηλώνει, την επιτυχία του. Μιλώντας για επιτυχία, τα νούμερα μιλάνε από μόνα
τους: 84 καταστήματα, 500 εργαζόμενοι, 110 καταστήματα χονδρικής, πωλήσεις που
αγγίζουν τα 35 εκατομμύρια ευρώ και πληθώρα διεθνών συνεργασιών.
Ο Δραμινός επιχειρηματίας, γόνος
οικογένειας βιοπαλαιστών, ξεκίνησε να εργάζεται σε fast food, αργότερα με τη
βοήθεια καλών φίλων, αγόρασε το πρώτο του κατάστημα ανδρικής ένδυσης στην
Καβάλα (όπου βρίσκεται σήμερα το εργοστάσιο – τα γραφεία βρίσκονται στην Αθήνα),
σε πολύ καλό σημείο, απέναντι από το λιμάνι για Θάσο. Πολύ σύντομα όμως
κατάλαβε ότι η ανδρική ένδυση διαθέτει περιορισμένα περιθώρια ανάπτυξης και ότι
έπρεπε να απευθυνθεί στο γυναικείο και δη το νεανικό κοινό.
Για πέντε χρόνια, επισκεπτόταν τα
μαγαζιά Zara στη Μαδρίτη, παρέμενε εκεί 10-12 ώρες κάθε φορά, παρατηρούσε
μέχρι τις κρεμάστρες και τα stant και έπαιρνε ιδέες για το πώς θα στήσει κάποια στιγμή τη δική
του επιχείρηση.
Από το 1998 έως το 2003 ο κ.
Χατζηπαυλίδης δημιουργεί με επιτυχία καταστήματα επώνυμων προϊόντων ένδυσης σε
όλη την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη Το 2004 παίρνει τη γενναία απόφαση να φτιάξει
τη δική του κολεξιόν, να παράγει δηλαδή ο ίδιος τα ρούχα που θα πουλούσε. Κάπως
έτσι ιδρύεται η Pink Woman, με έξι σημεία λιανικής πώλησης, ένα σχεδιαστήριο
που απασχολούσε δύο σχεδιαστές και με την παραγωγή να γίνεται, από 30
γαζώτριες, σε ένα μικρό εργοστάσιο στην περιοχή Νικήσιανη Παγγαίου.
Την ίδια χρονιά δημιουργεί
showroom στην Αθήνα για δειγματισμό σε πελάτες χονδρικής, ενώ το 2006 ξεκινά
και το franchise. Την εποχή εκείνη προέκυψαν συνεργασίες με
προμηθευτές-κατασκευαστές από χώρες του εξωτερικού (Ιταλία, Τουρκία, Κίνα,
Μπανγκλαντές, Ινδία, Βιετνάμ, Μαρόκο). Το δε εργοστάσιο της επιχείρησης βρίσκεται
στο Δάτο Καβάλας, απ’ όπου παράγονται 4 εκατομμύρια ενδύματα ετησίως. Αξίζει,
ωστόσο να σημειωθεί ότι όλα αυτά έγιναν με μηδενικό δανεισμό, καθώς ο ιδρυτής
είχε ως απαράβατη αρχή να επανεπενδύει τα κέρδη του.
Το 2011 η Pink Woman βραβεύτηκε
από την ICAP ως μία από τις ισχυρότερες ελληνικές εταιρείες (Strongest
Companies in Greece). Εκτός από ενδύματα, παράγει σήμερα αξεσουάρ, υποδήματα,
αθλητικά, εσώρουχα και μαγιό. Επενδύοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο δημιούργησε
το www.pinkwoman-fashion.com, το οποίο αναπτύσσεται ταχύτατα. Επίσης, έχει
αναπτύξει διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με περισσότερους από 75
προμηθευτές-παραγωγικές μονάδες. Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη τόσο του
δικτύου καταστημάτων στο εξωτερικό (Αίγυπτος, Σαουδική Αραβία) όσο και στο
εσωτερικό της χώρας με δημιουργία νέων καταστημάτων και αναβάθμιση στα ήδη
υπάρχοντα.
Παρά την κρίση η Pink Woman, που
εγκαινίασε το 2014 συνεργασία με την Δούκισσα Νομικού, έχει κατορθώσει να
πετύχει σωρευτική αύξηση τζίρου 47% από το 2010 και μετά, ακριβώς στην περίοδο
της κρίσης – 32 εκατ. πωλήσεις το 2015. Μάλιστα, όλες οι ετήσιες χρήσεις της (αποτελέσματα
χρήσεως) υπήρξαν κερδοφόρες.
Σήμερα ο κ. Χατζηπαυλίδης
μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Καβάλας και Αθήνας. Παραμένει χαμηλών τόνων, ενώ αποφεύγει
συστηματικά τη δημοσιότητα. Πιστεύει ακράδαντα ότι η κρίση γεννά ευκαιρίες,
κάτι που επιβεβαιώνεται και από την ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρείας του, παρά
την παρουσία ισχυρών ανταγωνιστών όπως η Zara και η H&M.