Μπορεί οι ελληνικές εξαγωγές,
σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, να μειώθηκαν φέτος κατά 8% το
πρώτο εξάμηνο, όμως, κάποιοι, όπως αναφέρει η Deutsche Welle σε πρόσφατο αφιέρωμα της, αντιστέκονται
δημιουργικά, όπως η ελληνική εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών της Green Cola.

Στην Γερμανία, με την αρωγή της
“Greekys”, εταιρείας που αναλαμβάνει την προώθηση καινοτόμων προϊόντων στις
γερμανόφωνες χώρες, πραγματοποιεί τις πρώτες εξαγωγές και εν συνεχεία δημιουργεί
μια αμιγώς γερμανική εταιρεία για την εκεί διανομή της Green Cola.
Εισχωρώντας πρώτα στα 24ωρα μίνι
μάρκετ, το ελληνικό αναψυκτικό πλέον πρωταγωνιστεί στα ράφια των γνωστών
γερμανικών αλυσίδων σούπερ-μάρκετ αλλά και στα καταστήματα γαστρονομίας.
Πέρα από τη δημιουργία της
εταιρείας στη Γερμανία, η δραστηριότητα της Green Cola παρουσιάζει και ένα άλλο
αξιοσημείωτο: η πρώτη ύλη παράγεται στην Ελλάδα αλλά η τελική εμφιάλωση γίνεται
στη Γερμανία.

Παρ’ όλες τις δυσκολίες,
συνεχίζει το άρθρο, τα ελληνικά προϊόντα συνεχίζουν να χαίρουν υψηλής εκτίμησης
στο γερμανικό καταναλωτικό κοινό. Κατά τον κύριο Λοσλ, δεν παρατηρούνται
αρνητικές στερεοτυπικές συμπεριφορές για κάποιο προϊόν λόγω της ελληνικής του
προέλευσης: «Προϊόντα υψηλής ποιότητας, όπως για παράδειγμα το ελαιόλαδο,
εκτιμώνται ιδιαίτερα. Αποφασιστικό ρόλο για την πετυχημένη πορεία τους στη
γερμανική αγορά παίζει η αυθεντικότητα της προέλευσής τους».
Πηγή: προσαρμογή σε
άρθρο-αφιέρωμα της Deutsche Welle