Το Glossopolis είναι μια
πλατφόρμα e-learning, για τουρίστες που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας
και να μπορούν να συνεννοηθούν στα ελληνικά με τους ντόπιους. Ο χρήστης μπαίνει
στην πλατφόρμα, προπληρώνει ηλεκτρονικά το μάθημα που επιθυμεί (π.χ.
«εστιατόριο», «ξενοδοχείο», «αεροδρόμιο» - κάθε μάθημα κοστολογείται γύρω στα
έξι ευρώ) και στη συνέχεια έχει πρόσβαση στο ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό.
Επιπρόσθετα ο χρήστης αποκομίζει και οικονομικό όφελος καθώς έχει πρόσβαση σε
μια σειρά από επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται η εν λόγω πλατφόρμα, όπως:
εστιατόρια, ξενοδοχεία, μπαρ και φαρμακεία. Αν πάει και μιλήσει ελληνικά σε
αυτές τις επιχειρήσεις, απολαμβάνει εκπτώσεις στις υπηρεσίες ή κάποιο δώρο, ως
ανταμοιβή για την προσπάθεια του.
Οι τουρίστες ενθουσιάστηκαν με
την ιδέα καθώς πέρα από το οικονομικό όφελος αλλά και τη δυνατότητα να
συλλέξουν πληροφορίες για τον ακριβή προορισμό τους (καθότι συχνά δεν γνωρίζουν
από την αρχή πού θέλουν να πάνε), έχουν
την δυνατότητα να μάθουν την ελληνική γλώσσα και κουλτούρα και κατά συνέπεια να
έχουν μια πιο προσωπική επικοινωνία με τους ντόπιους. Την ίδια στιγμή και οι
επιχειρήσεις κερδίζουν καθώς προσελκύουν μια νέα αγορά.
Το Glossopolis, που αρχικά ξεκίνησε ως μια
απλή πλατφόρμα εκμάθησης ξένων γλωσσών, δημιούργησε η Αθηνά Πήττα το 2013, όταν
έλαβε μέρος στο πρόγραμμα Erasmus για Επιχειρηματίες, μία ανεκτίμητη εμπειρία
για την εξέλιξη της ιδέας και της επιχείρησής της.
Έκτοτε η εν λόγω πλατφόρμα γλωσσικού
τουρισμού έχει σημειώσει ανοδική πορεία, καθώς έχει «μεγεθυνθεί» τόσο σε
προσωπικό όσο και σε έσοδα, έχει προσελκύσει ταξιδιώτες από 118 διαφορετικές
χώρες και ευελπιστεί να επεκταθεί άμεσα σε Γαλλία και Ισπανία, καθώς οι γλώσσες
των χωρών αυτών, καθώς και διάφοροι προορισμοί τους είναι αρκετά δημοφιλείς
στην Ευρώπη.