Πριν από λίγες μέρες η αλυσίδα Hilton Worldwide, που διαχειρίζεται 4500
ξενοδοχεία παγκοσμίως, ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας ακόμη αλυσίδας
ξενοδοχείων, μεσαίας κατηγορίας, με στόχο να προσελκύσει ένα ιδιαίτερα δυναμικό
κοινό, τους Millenials, (Generation Y) αυτούς δηλαδή που γεννήθηκαν μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’80.
Το νέο brand της Hilton, το 13ο στη σειρά,
ονομάζεται Tru και θα κάνει την εμφάνισή του πριν τα τέλη της χρονιάς – ήδη έχουν υπογραφεί 102
συμβόλαια με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε διάφορα σημεία της Αμερικής. Ουσιαστικά
θα ανταγωνίζεται τα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας καθώς και την ταχύτατα
αναπτυσσόμενη Airbnb.
Η αμερικάνικη εταιρεία στράφηκε στην
αγορά του budget ταξιδιώτη, κυρίως νέοι
σε ηλικία ταξιδιώτες που θέλουν να ξοδέψουν μεταξύ 75 και 90 δολάρια τη βραδιά,
καθώς παρατήρησε αφενός ότι αυτή συνεισφέρει στο 40% των κρατήσεων σε
ξενοδοχειακές κλίνες, αφετέρου δεν ικανοποιείται επαρκώς από τα υφιστάμενα brands
Τα ξενοδοχεία θα βρίσκονται σε
περιφερειακά σημεία προκειμένου να αποφευχθούν οι ακριβές περιοχές, κοντά σε
κεντρικές οδικές αρτηρίες ή σε μικρές πόλεις που σφύζουν από φοιτητές.
Το Tru θα προσφέρει hi-tech υπηρεσίες, όπως
ψηφιακό check-in, μεγάλα lobby, μοντέρνα διακόσμηση σε πορτοκαλί και τυρκουάζ αποχρώσεις, τηλεόραση
55 ιντσών και δωρεάν internet, ότι ακριβώς αναζητά η αγορά στην οποία
απευθύνεται. Μάλιστα, μία από τις καινοτομίες του θα είναι και η ύπαρξη
ανοικτού χώρου όπου θα υπάρχουν κρεμάστρες, αντί ντουλάπας, ενώ έχει προβλεφθεί
και ειδικά σχεδιασμένη καρέκλα, αντί γραφείου, όπου θα μπορεί να τοποθετηθεί το
κινητό ή το tablet του χρήστη.