Η
είδηση έκανε τον γύρο του διαδικτύου και όχι μόνο, κοινώς, για να
χρησιμοποιήσουμε μια ορολογία του μάρκετινγκ, έγινε viral, διαδόθηκε δηλαδή, λόγω του καινοτόμου
χαρακτήρα του, από τους ίδιους τους χρήστες, διαδικτυακούς και μη.
Πρόκειται
για τον περίφημο «θάλαμο αυτοϊκανοποίησης», τον οποίο κατασκεύασε η εταιρεία
ερωτικών παιχνιδιών «Hot Octopuss» στην οδό 28th St. και 5th Ave. στη Νέα Υόρκη,
προκειμένου να εκτονώσει, όπως υποστηρίζει στο δελτίο Τύπου, το στρες των
ανδρών έπειτα από μια πιεστική ημέρα στη δουλειά.
Ο
θάλαμος GuyFi, όπως ονομάστηκε, περιλαμβάνει
μια καρέκλα, λάπτοπ και κουρτίνα προκειμένου να προσφέρει στον εκάστοτε άντρα
την κατάλληλη εχεμύθεια και διακριτικότητα. «Ελπίζουμε οι κάτοικοι της πόλης να
απολαύσουν τις υπηρεσίες που τους προσφέρουμε…», συμπλήρωσε η ανακοίνωση.
Η
είδηση ωστόσο είναι κάλπικη. Στην εποχή του διαδικτύου, ο καθένας μπορεί να πει
ή να ισχυριστεί κάτι και να το δει να αναπαράγεται με γεωμετρική πρόοδο.
Συνήθως, αυτοί που το αναπαράγουν το κάνουν με χαρακτηριστική ευκολία χωρίς να
αναζητήσουν επιπλέον πληροφορίες, που μπορεί να είναι πιο αξιόπιστες. Και αυτό
είναι κάτι που το γνωρίζουν οι εταιρείες.
Ο θάλαμος αυνανισμού, λοιπόν, στη Νέα Υόρκη, δεν υπάρχει -
εξάλλου ο αυνανισμός σε δημόσιο χώρο είναι παράνομος και διώκεται ποινικά.
Είναι απλώς ένα επικοινωνιακό τρικ ώστε να γίνει γνωστό το όνομα της εταιρείας
Hot Octopuss, η οποία σε έναν κοινό τηλεφωνικό θάλαμο, κρέμασε απλώς μια μαύρη
κουρτίνα, κόλλησε μια αφίσα με το λογότυπο GuyFi, έβγαλε μια ανακοίνωση και
περίμενε να «τσιμπήσουν» το δόλωμα. Όπως και έγινε…
Γιατί, όλα είναι θέμα μάρκετινγκ.