Στη Ν. Ιωνία χτυπούσε κάποτε η
καρδιά της κλωστοϋφαντουργίας και του μικρασιατικού Ελληνισμού. Σε αυτή την
περιοχή, σε έναν βιομηχανικό χώρο 1.600 τ.μ. όπου 115 υπάλληλοι βιώνουν ένα
εργασιακό μοντέλο παρόμοιο με αυτό της Google ή του Facebook, χτυπά σήμερα και
η καρδιά του Skroutz, της μεγαλύτερης μηχανής σύγκρισης τιμών/προϊόντων του
ελληνικού διαδικτύου.

Όπως συνήθως συμβαίνει, η ιδέα
ξεκίνησε ως προσωπική ανάγκη των δύο εκ των τριών συνιδρυτών του Skroutz, σε
μια εποχή που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ακόμη στα σπάργανα. Τότε ένας
φίλος του Γιώργου Χατζηγεωργίου, ενός εκ των ιδρυτών, αναζητούσε κάτι από τον
χώρο της τεχνολογίας και για να αποθηκεύσει τα αποτελέσματα της προσωπικής του
έρευνας, έβαζε χειροκίνητα bookmarks. Τότε, ο φίλος του Βασίλης Δήμος, ο έτερος
ιδρυτής, ανέλαβε να τον βοηθήσει φτιάχνοντας μια μηχανή αναζήτησης για
προσωπική τους χρήση. Οι απεριόριστες δυνατότητες της νέας μηχανής «γοήτευσαν»
τους δύο νέους, οι οποίοι με την εισχώρηση του Γιώργου Αυγουστίδη στην ομάδα,
αποφάσισαν να την αξιοποιήσουν εμπορικά.

Από το 2013, η εταιρεία
δραστηριοποιείται και στην Τουρκία, όχι ως Skroutz (λέξη άγνωστη και δυσκολοπρόφερτη για τους γείτονες),
αλλά με το όνομα alve («αλισβερίσι» στα τούρκικα), και συνεργάζεται με μερικά
από τα μεγαλύτερα e-shops της Τουρκίας. Από φέτος, η εταιρεία άνοιξε τα φτερά
της και στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον του αγγλικού ηλεκτρονικού εμπορίου,
με το ίδιο όνομα αλλά διαφορετική γραφή: SCROOGE.

Έχει επίσης προβλεφθεί χώρος για
pilates, ping pong,
βιβλιοθήκη, βεράντα με φυτά και ξύλινα καθιστικά, αλλά και εστιατόριο με πλήρες
μενού (το πρωινό είναι δωρεάν ενώ το μεσημεριανό μενού, επιμελημένο από τον Χριστόφορου Πέσκια,
κοστίζει μόλις δύο ευρώ).
Πηγή: προσαρμογή σε άρθρο του www.thetoc.gr