Ένα
ξανθό κοριτσάκι με κοτσιδάκια κοιτά πίσω του με έκπληξη ένα κουτάβι Κόκερ
Σπάνιελ που του τραβά το μαγιό στην παραλία. Η εικόνα αυτή είναι τόσο πολύ
ταυτισμένη με το προϊόν που διαφημίζει που δεν υπάρχει περίπτωση να μην
καταλάβει κανείς ότι λόγος γίνεται για το διάσημο αντηλιακό Coppertone που
σήμερα ανήκει στην εταιρία Bayer.
Το Coppertone οφείλει την ύπαρξή του στον
Αμερικανό αεροπόρο και φαρμακοποιό Μπέτζαμιν Γκριν, ο οποίος ήθελε να φτιάξει
μια λοσιόν που θα προστάτευε τον ίδιο αλλά και άλλους στρατιώτες, κατά τον Β’
Παγκόσμιο Πόλεμο, από τις ισχυρές ηλιακές ακτίνες. Η πρώτη τέτοια λοσιόν,
λοιπόν, ονομαζόταν “red vet pet” και ήταν βασικά μια κόκκινη κτηνιατρική
βαζελίνη. Μετά το τέλος του πολέμου ο Γκριν εμπλουτίζει την αλοιφή του με
βούτυρο κακάο και λάδι καρύδας και έτσι οδηγούμαστε στο Coppertone. Χρειάστηκε,
ωστόσο, να περάσουν δέκα χρόνια μέχρι το πρώτο αντηλιακό να γνωρίσει την δόξα
και μια ξέφρενη, ξαφνικά, ζήτηση. Και αυτό συνέβη το 1956 χάρη στην εικόνα με
το κοριτσάκι με το σλόγκαν «Μην είσαι ένα χλωμό πρόσωπο! Χρησιμοποίησε το
Coppertone! », αποδεικνύοντας την δύναμη της εικόνας και του καλού μάρκετινγκ.

Περίπου δέκα χρόνια μετά την αφίσα, το 1965 , το Κορίτσι του Coppertone μεταφέρεται από το χαρτί στην οθόνη της τηλεόρασης. Μοντέλο, η επίσης 3χρονη τότε, ηθοποιός Τζούντι Φόστερ. «Δεν ήθελα να φορέσω το πάνω μέρος του μαγιό γιατί όταν πήγαινα στην παραλία ποτέ δεν το φορούσα. Φορούσα μόνο το κάτω μέρος του μαγιό. Θυμάμαι την μαμά μου να προσπαθεί να με μεταπείσει και στο τέλος είπε: Καλά, μην φοράς το τοπ» δηλώνει η Φόστερ σε συνέντευξή της. Την δεκαετία του 2000 η Coppertone αποφασίζει να βγάλει νέες βερσιόν των σχεδίων του Κοριτσιού Coppertone, αποκαλύπτοντας λιγότερο δέρμα ή δείχνοντας το κοριτσάκι με T-shirt και καπέλο.
Πηγή: www.news247.gr
Πηγή: www.news247.gr