Τα τελευταία
χρόνια τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν βάλει στο στόχαστρό τους τη γενιά των baby boomers, όσων δηλαδή γεννήθηκαν από το 1946 έως το 1964, μια
εποχή όπου καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση στο ρυθμό των γεννήσεων.
Συστατικά τροφών
με βάση τα φύκια, που προορίζονται για πτηνοτροφεία, προκειμένου οι κότες να
γεννούν αβγά πλούσια σε «Ωμέγα 3», προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας που
βελτιώνουν τη μνήμη και προλαβαίνουν την απώλεια των πνευματικών ικανοτήτων ων
ηλικιωμένων, συμπληρώματα διατροφής που ανταποκρίνονται στις βιολογικές ανάγκες
των ηλικιωμένων καταναλωτών, εστιατόρια που έχουν αναπροσαρμόσει τα μενού τους κάνοντας τα πιο ευανάγνωστα, διαφημιστικές
εκστρατείες αυτοκινήτων που απευθύνονται σε 50αρηδες και άνω, τουριστικά πακέτα
για senior citizens
είναι μερικά μόνο παραδείγματα που υποδηλώνουν την επίθεση γοητείας της βιομηχανίας
και το εμπορίου προς την τρίτη ηλικία.
Προς τι όλη αυτή
η στροφή σους baby boomers;
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής. Οι baby boomers, ηλικίας 50+ σήμερα, έχουν κατακλύσει την αγορά. Η μείωση
των γεννήσεων, η αύξηση του προσδόκιμου ζωής και η οικονομική κρίση φέρνουν τους
ηλικιωμένους, οι οποίοι συνήθως έχουν χρόνο και χρήμα να ξοδέψουν, στο
επίκεντρο του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Δεν είναι τυχαίο ότι από το 2010 και μετά, στην
Ευρώπη εκείνοι που γιορτάζουν κάθε χρόνο τα 65 τους χρόνια είναι περισσότεροι
από εκείνους που γιορτάζουν τα 25 χρόνια τους. Στις δε ΗΠΑ η μεσαία εισοδηματική
τάξη απαρτίζεται κυρίως από συνταξιούχους άνω των 60 ετών.