Τον τελευταίο καιρό τα McDonald’s δεν διάγουν
την καλύτερη εποχή τους. Χαρακτηριστικά, ο Νοέμβριος που μας πέρασε ήταν ο
χειρότερος των τελευταίων 14 ετών από πλευράς πωλήσεων, καθώς συρρικνώθηκαν κατά
4,6% στις ΗΠΑ και κατά 2,2% σε διεθνές επίπεδο.
Οι εποχές όπου ο αμερικάνικος
κολοσσός άνοιγε καταστήματα το ένα μετά το άλλο και απολάμβανε αυξημένες
πωλήσεις, φαίνεται ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στο τελευταίο 14μηνο η
εταιρία καταγράφει μηδενική ανάπτυξη, με τη ρίζα του κακού να εντοπίζεται στο πληθωρικό
μενού. Τα McDonald’s προσφέρουν
συνολικά 121 πιάτα, 74% περισσότερα από αυτά που προσέφεραν πριν 10 χρόνια – τα
οποία αποδείχθηκε ότι όχι μόνον μπέρδεψαν τους πελάτες, αλλά μοιραία αύξαναν
και τον χρόνο παραγγελίας
Συν τοις άλλοις, η εταιρεία
δείχνει να μην συμβαδίζει με τις τάσεις της αγοράς, καθότι οι καταναλωτές έχουν
αρχίσει να αναζητούν πιο φρέσκα και υγιεινά υλικά, ακόμη και στα fast-food.

Τέλος, θα προσφέρει την επιλογή
«Φτιάξτε τη Γεύση σας», μέσα από μια γκάμα με ψωμάκια, τυριά και toppings, κάτι που θα
εφαρμοστεί πιλοτικά σε 2.000 από τα 14.000 καταστήματα που λειτουργεί στις ΗΠΑ.