Ξενοδοχείο χρέωσε 100 λίρες ένα ζευγάρι επειδή
άφησε αρνητικά σχόλια στο TripAdvisor.
Σε κάποιους επαγγελματίες οι
κριτικές των πελατών δεν τους αρέσουν, καθότι τις θεωρούν κακόβουλες και
αβάσιμες. Ένα ξενοδοχείο στη Βρετανία πήγε ένα βήμα παραπέρα, προκειμένου να
μην γίνεται αποδέκτης αρνητικών σχολίων. Οποιος γράφει αρνητικά σχόλια, θα
πληρώνει…
Ένα ζευγάρι Βρετανών κατήγγειλε
ότι οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου Broadway χρέωσαν την πιστωτική τους κάρτα
επειδή έγραψε μια αρνητική κριτική στον ιστότοπο αξιολόγησης των ταξιδιωτικών
υπηρεσιών TripAdvisor. Ο Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν διαπίστωσαν ότι
στην πιστωτική τους κάρτα χρεώθηκε το ποσό των 100 λιρών αφού περιέγραψαν το
ξενοδοχείο τριών αστέρων στο παραθαλάσσιο θέρετρο της βόρειας Αγγλίας ως «μια
σάπια, βρομερή καλύβα».
Το ζευγάρι προσπαθεί να πάρει
πίσω τα χρήματά του μέσω μιας υπηρεσίας προστασίας των καταναλωτών,
υποστηρίζοντας ότι η χρέωση είναι παράνομη.
Το Broadway πάντως προειδοποιεί-απειλεί
τους επίδοξους πελάτες του ότι θα τους χρεώσει αν γράψουν «οποιαδήποτε κακή
κριτική σε οποιονδήποτε ιστότοπο»… Αυτοί οι Βρετανοί είναι πολύ μπροστά…
Οι Τζένκινσον φυσικά δεν είναι οι
μόνοι που απογοητεύτηκαν από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο – ίσως αν είχαν
κοιτάξει τις κριτικές πριν κάνουν κράτηση να είχαν αλλάξει γνώμη. Το
TripAdvisor κατατάσσει το Broadway στην 858ή θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών
μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ. Δεν είναι
τυχαίο ότι από τα 255 σχόλια τα 146 χαρακτηρίζουν το ξενοδοχείο ως «απαίσιο»…