Ο καλοκαιρινός «αναγνωστικός
μαραθώνιος» της Ελευθεροτυπίας, τον οποίο υπογράφει ο Παναγιώτης Μπούρας,
έκρινε -άγνωστο για ποιο λόγο- ότι, μεταξύ άλλων, αξίζουν ιδιαίτερης μνείας δύο
βιβλία του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη (ακολουθεί αυτούσιο το κείμενο). Πάντως, τον
ευχαριστούμε θερμά.
**Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης,
Επιχειρείν α λα ελληΝΙΚΑ! Η άγνωστη ιστορία των κορυφαίων ελληνικών
επιχειρήσεων, εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, σ. 200, ευρώ 17,06.

**Ιωάννης
Πρωτοπαπαδάκης, Super Flops. Οι μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών,
εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, σ. 230, ευρώ 17,06.

Διότι αν το είχε κάνει, δεν θα
έβγαζε εσπευσμένα στην αγορά ένα κακό προϊόν, το οποίο δεν μπήκε ούτε καν στον
κόπο να το δοκιμάσει. Διότι, όπως θα μάθαινε, ακόμα κι αν οι συνθήκες φαίνονταν
ιδανικές (χρησιμοποίηση ενός γνωστού ονόματος, καθώς και ραγδαία ανάπτυξη των
βιντεοπαιχνιδιών), από μόνες τους δεν επαρκούν για να καταστήσουν ένα προϊόν
επιτυχημένο.
Οδηγίες
προς ναυτιλλομένους σε δύσκολες εποχές. Οσοι τις ακολουθήσουν θα αποφύγουν
ενδεχομένως να δουν τα «καράβια» τους να καλύπτονται ανεπιστρεπτί από τα
δυσθεώρητα κύματα.