"Η καλύτερη δουλειά στον κόσμο". Μια εξαίρετη καμπάνια δημοσίων σχέσεων.

   Το νέο διαδόθηκε, το 2009, από στόμα σε στόμα, αλλά και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε όλο σχεδόν τον ανεπτυγμένο κόσμο. Δεκάδες χιλιάδες Μέσα αφιέρωσαν χώρο ή χρόνο για να περιγράψουν αυτό που θα εξελισσόταν ως μία από τις καλύτερες εκστρατείες δημοσίων σχέσεων της χρονιάς. Αναμφίβολα το υπ. Τουρισμού του Κούινσλαντ, της Αυστραλίας είχε κάνει εξαίρετη δουλειά, όταν, μέσω έξυπνων καταχωρίσεων, ανακοίνωσε ότι θα προσλάμβανε ένα μόνο άτομο για να εργαστεί ως φύλακας στο παραδεισένιο νησί Caretaker.
    Ο στόχος βέβαια δεν ήταν άλλος από την ανάδειξη -μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του προορισμού όπου θα κατέφευγαν οι ανά τον κόσμο «κυνηγοί περιπέτειας» (global experience seekers, όπως κατονομάστηκαν)- των απαράμιλλης ομορφιάς Islands of the Great Barrier Reef.


    Εξάλλου, ο τίτλος της καμπάνιας, The Best Job in the World, δεν άφηνε περιθώρια για παρερμηνείες, αφού εξήρε τη φαντασία δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων (450.000 άτομα κατέθεσαν αίτηση) και μη, που έσπευσαν να κάνουν αίτηση. Για την ιστορία, οι αναφορές που έγιναν στον Τύπο ισοδυναμούσαν με 11 εκατ. δολάρια σε διαφήμιση ενώ, σε 56 μόλις ημέρες, η ιστοσελίδα islandreefjob.com είχε δεχθεί 6.849.504 επισκέψεις με 47.548.514 αναγνώσεις σελίδων (page views).

Πηγή: "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό" (εκδ. Σταμούλης)
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia